@sabantwins: הדבר הכי טוב שעשינו

Saban Twins
Saban Twins
Open In TikTok:
Region: IL
Monday 22 June 2026 12:43:25 GMT
71307
6798
64
248

Music

Download

Comments

neta2881
Neta 🤍 :
✨איציק✨
2026-06-22 12:48:48
195
made_by_irit
שי :
זה הסרטון הכי טוב שראיתי
2026-06-22 12:58:04
56
sethsabanfans101
A_Sab :
זה טיקטוק פרימיום😭😭
2026-06-22 12:48:34
53
hrbg_grjg
한국인은 생명이다 🎀✨️🎧🌈🇰🇷 :
איזה חתיך איציק
2026-06-22 13:18:55
5
dbyrkxyb4lc
כצי :
✨מזלגוני✨
2026-06-22 15:10:14
1
noam_gertyyyy1
🪬🫧🌷Noam Gerty 🌷🫧🪬 :
היתחפשתי אילו פעם...
2026-06-22 17:10:25
1
noa.itzik
𝓝𝓸𝓪 🤷🏼‍♀️😝 :
מה השם משפחה שלי עשה לכם
2026-06-22 13:31:36
3
amitsa12345
יובל כספי :
אחלה איציק😂
2026-06-22 13:44:15
1
the_prince_of_brawlstars
נסיך הבראול סטארס👑⚔️ :
✨יותר מהילדה✨
2026-06-22 15:13:57
1
inosuke20050
יובל רובין :
בדיוק ראיתי את הסרט הזההה
2026-06-22 13:35:18
1
sethsaban2
Matan :
זה הסרט האהוב עליי של מי עוד?👇
2026-06-22 13:18:19
0
muser54475746853
🪼 :
לפני שלושים דקות 30 תגובות כמה עכשיו?🙏🏻
2026-06-22 13:16:49
1
n3vilblox
֫ :
חשבתי זה מזלג😭
2026-06-22 20:50:16
0
new_arrivals_in_israel
חדש בישראל | קימי ממליצה :
מהמם!! 😊
2026-06-22 20:45:22
0
1bar01
1bar01 :
עונים?
2026-06-22 19:01:00
0
tahel1598
Tahel💋💛🖤 :
ראשונההה עוניםםםם???
2026-06-22 12:49:19
1
lihisalem08
Lihi :
פורקיייייייי
2026-06-22 18:40:14
0
yosikeidar
🔥XnadiXking🔥 :
טומי גד
2026-06-22 12:45:46
0
jacquesjacques375
🩸🧛‍♂️🧛‍♀️🧛 :
עונה ? ❤️🤣
2026-06-22 15:06:35
0
emily.0239
Emily.023 :
איזה איציק חמוד 😂😂
2026-06-22 13:39:21
0
ofir.doron
DøRà BS :
אני שעתיים בוכה על הריצפה אני מת
2026-06-22 17:54:05
0
shiraadekel
Shira Dekel | שירה דקל :
אתם גאונים😭😭😭
2026-06-22 16:52:33
0
emuna_55
emuna_55 :
פורקייי😻
2026-06-22 15:05:23
0
bar.levitin99
💞༄𝓑𝓪𝓻༄💞 :
ראשונה עוניםםםם!??🙏🏻🙏🏻🙏🏻
2026-06-22 12:45:47
0
To see more videos from user @sabantwins, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Αν μετά τον χωρισμό νιώθεις ότι ο/η πρώην σου δεν σε πλήγωσε μόνο με αυτά που έκανε, αλλά και με αυτά που ξύπνησε μέσα σου, βρες το σεμινάριο στο Bio. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν σε πονάνε μόνο με τη συμπεριφορά τους. Σε πονάνε γιατί ξυπνάνε μέσα σου όλα όσα νόμιζες ότι είχες ξεπεράσει. Φόβο. Απόρριψη. Αμφιβολία. Ανασφάλεια. Μοτίβα που επαναλαμβάνονται κάθε φορά που αγαπάς βαθιά. Και εκεί είναι που πολλοί μπερδεύονται. Νομίζουν ότι το μόνο που χρειάζεται είναι να αλλάξει ο άλλος. Να καταλάβει. Να σταματήσει να κάνει trigger αυτά που πονάνε. Αλλά η αλήθεια είναι πιο δύσκολη: η σχέση δεν φέρνει μόνο χαρά. Φέρνει στην επιφάνεια και όλα όσα απέφευγες. Και αυτό δεν είναι πάντα πρόβλημα της σχέσης. Πολλές φορές είναι η σχέση που σου δείχνει πώς αγαπάς, πώς φοβάσαι, πώς αντιδράς όταν νιώθεις ότι χάνεις τον έλεγχο. Αν θέλεις επανασύνδεση, δεν αρκεί να ξαναμπείς στη σχέση. Πρέπει να καταλάβεις τι ξυπνούσε μέσα σου και τι ξυπνούσες κι εσύ στον άλλον. Γιατί αλλιώς θα γυρίσετε και θα ξανατραυματιστείτε στα ίδια σημεία. Η πίεση δεν σώζει σχέση. Η πίεση τη σκοτώνει. Δεν αρκεί η πρόθεση. Χρειάζεται και γνώση. Η επανασύνδεση δεν είναι wishful thinking. Είναι απόφαση και πράξη. Και η σωστή σειρά δεν αλλάζει: Ισορροπία πρώτα. Επικοινωνία μετά. Έλξη τελευταία. Πες μας στα σχόλια: πιστεύεις ότι η σχέση απλώς αποκαλύπτει αυτά που ήδη κουβαλάμε ή ότι τα δημιουργεί από το μηδέν; Και αν νιώθεις ότι αυτός ο άνθρωπος ξύπνησε μέσα σου πράγματα που δεν καταλαβαίνεις ακόμα, αλλά δεν θέλεις να το χειριστείς λάθος, βρες το σεμινάριο στο Bio. Κάνε save και follow για περισσότερα. #breakup, #χωρισμοσ, #επανασυνδεση #σχέσεις #εκπαίδευση #σκέψεις #coaching #συμβουλευτική
Αν μετά τον χωρισμό νιώθεις ότι ο/η πρώην σου δεν σε πλήγωσε μόνο με αυτά που έκανε, αλλά και με αυτά που ξύπνησε μέσα σου, βρες το σεμινάριο στο Bio. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν σε πονάνε μόνο με τη συμπεριφορά τους. Σε πονάνε γιατί ξυπνάνε μέσα σου όλα όσα νόμιζες ότι είχες ξεπεράσει. Φόβο. Απόρριψη. Αμφιβολία. Ανασφάλεια. Μοτίβα που επαναλαμβάνονται κάθε φορά που αγαπάς βαθιά. Και εκεί είναι που πολλοί μπερδεύονται. Νομίζουν ότι το μόνο που χρειάζεται είναι να αλλάξει ο άλλος. Να καταλάβει. Να σταματήσει να κάνει trigger αυτά που πονάνε. Αλλά η αλήθεια είναι πιο δύσκολη: η σχέση δεν φέρνει μόνο χαρά. Φέρνει στην επιφάνεια και όλα όσα απέφευγες. Και αυτό δεν είναι πάντα πρόβλημα της σχέσης. Πολλές φορές είναι η σχέση που σου δείχνει πώς αγαπάς, πώς φοβάσαι, πώς αντιδράς όταν νιώθεις ότι χάνεις τον έλεγχο. Αν θέλεις επανασύνδεση, δεν αρκεί να ξαναμπείς στη σχέση. Πρέπει να καταλάβεις τι ξυπνούσε μέσα σου και τι ξυπνούσες κι εσύ στον άλλον. Γιατί αλλιώς θα γυρίσετε και θα ξανατραυματιστείτε στα ίδια σημεία. Η πίεση δεν σώζει σχέση. Η πίεση τη σκοτώνει. Δεν αρκεί η πρόθεση. Χρειάζεται και γνώση. Η επανασύνδεση δεν είναι wishful thinking. Είναι απόφαση και πράξη. Και η σωστή σειρά δεν αλλάζει: Ισορροπία πρώτα. Επικοινωνία μετά. Έλξη τελευταία. Πες μας στα σχόλια: πιστεύεις ότι η σχέση απλώς αποκαλύπτει αυτά που ήδη κουβαλάμε ή ότι τα δημιουργεί από το μηδέν; Και αν νιώθεις ότι αυτός ο άνθρωπος ξύπνησε μέσα σου πράγματα που δεν καταλαβαίνεις ακόμα, αλλά δεν θέλεις να το χειριστείς λάθος, βρες το σεμινάριο στο Bio. Κάνε save και follow για περισσότερα. #breakup, #χωρισμοσ, #επανασυνδεση #σχέσεις #εκπαίδευση #σκέψεις #coaching #συμβουλευτική

About