وای دقیقا😂😂
ولی اینو اجییم نبینع دعوا میکنع اونم عاشق تابستون و گرمع😅
2026-06-25 09:47:03
0
BATMAN :
سلام من روانیم: به خاطر مدرسههههخخخخخخخیخی۸صحیخصخیخصحس
2026-06-23 20:02:18
1
Mohana :
منم تو تابستون به دنیا اومدم ولییی متنفر بقیه نمیدونم چرا دوست دارن😂😂
2026-06-22 15:28:46
4
Shayna Sayyar :
من یک روانی هستم😅😅😂
2026-06-23 19:15:03
2
nasima :
واقعااا حق میگه😂
2026-06-22 22:11:15
1
Rhrn Mrme :
من عااااااشق تابستونمممم زمستون چیچیهههه😂
2026-06-23 22:28:05
2
fafa :
بادهم نظرم شدیدددد
2026-06-25 08:18:03
0
Negar :
روانی واقعا بهترین فصل اواخر پاییز اوایل زمستون
2026-06-25 03:04:16
0
𝒮𝒽ℯ𝓎𝓀𝒽𝒾 🎨 :
خب بهتر از مدرسه هست که
2026-06-24 06:18:35
1
^𝕻𝖆𝖗𝖆𝖘𝖙𝖊𝖘𝖍^ :
چطور ثابت کنم الان صفرر بودددد
2026-06-22 14:07:37
4
Reyhaneh :
وای چقدر منیییییی
وقتی گرممه همین میشم
تازه تو قزوین بودی (مطمئن نیستم)
من یکی از شهر های خوزستانمممم😵💫
ما اینجا مردیمممممممم
کمککککککک
دیروز هوا ۴۷ درجه بودددد 😭😭😭😭😭
2026-06-24 02:32:14
0
... :
آقا یعنی چی تابستون دوست ندارین من داخل تابستون به دنیا اومدممم😭😭😭
2026-06-22 14:38:38
3
zahrarahmati2 :
دوست دارم چون مدرسع ها تعطیله😂
2026-06-23 21:49:05
2
asal :
به تو چه🙏
2026-06-24 00:09:11
0
nadia :
روااانی
2026-06-22 21:32:04
1
Helma :) :
من روانیم 🤣
2026-06-22 14:54:13
1
To see more videos from user @yashr.rad, please go to the Tikwm
homepage.