@greeks.first: Ό,τι και να κάνουν οι δολοφόνοι -ένοχοι για την κατάντια της χώρας- θα τιμωρηθούν στις εκλογές. Μέσα στον πανικό τους στη ΝΔ θυμήθηκαν την περιφέρεια και κάνουν περιοδείες σε όλη την Ελλάδα. Αυτό θυμίζει τον δολοφόνο, που γυρίζει στον τόπο του εγκλήματος, για να δει το θύμα του νεκρό. Ό,τι και να κάνουν στις εκλογές, οι δολοφόνοι -ένοχοι για την κατάντια της χώρας- θα τιμωρηθούν και η λύση για τα προβλήματα της χώρα θα προέλθει από την Ελληνική Λύση και από κανέναν άλλον.