bu söz mənə bir şeyi xatırlatdı . bir gün tanımadığım biri mənə açdı dərdini dedi dedi dedi axırda onan bir söz sorucdum .
qardaş eyer yaniş anamiyacağsizsa bir şey sorucmag isdeyirem həmin adam dedi buyur . sora sual verdim ki niye bu dərdinizi tanidiginiza yox fəqət tanımadığınıza dediz . cavab verdiki çünki senen yox başqasınan ziyan geler . seni YanıZ indi goreceyem sen meni tanımadığın üçün Eminem ki isdesen bele ziyan verə bilmərsən ama tanıdığım meni tanıdığı üçün her deyqa derdimdeki yeri tapıb vura bilər ....🥀
2026-06-25 21:12:56
1
💕MUSAYEVA💕 :
🥺🥺
2026-06-24 19:54:52
1
To see more videos from user @son.soz18, please go to the Tikwm
homepage.