روعه المطعم واكله يجنن انا جيت تعشيت في مره ومره تقهويت في
2026-06-24 09:45:01
4
ناصر الكثيري :
الخيمة السعودية ترحّب بالزوار فندق جراند بيراميدز الله يحيي الجميع
2026-06-23 11:34:51
6
اموله 🇸🇦 :
👍👍👍 ياليت عرفتها قبل ارجع لكن لنا جيه الله يرزقها
2026-06-26 16:25:28
3
Khalid Alomran :
بين كوبري قصر النيل وكويري ٦ اكتوير من جهة السرايا خلف دار الأوبرا
2026-06-25 13:52:20
2
Nnosha :
بصراحه رحته عادي و شيشته عاديه و زحمه كان خلونا تحت تحت ما حسيت فيه روح
2026-06-25 10:15:03
2
7RB :
باذن الله الاسبوع القادم ازوره
2026-06-27 12:35:41
1
Shourok Nasr :
هو يعتبر في الدقي قريب من كوبري الجلاء مش في الزمالك نفسها لانها بعيدة شوية عنه لكن هو في منطقة الدقي عشان لو قولت الزمالك سكان القاهرة مش حيعرفوا يوصلوله لأن الزمالك مش في منطقته...