🌝 Dipnot: Telefonda konuşmayı çok sevmeyen biri olduğum anlaşılıyor zaten. Benim açımdan problem “o telefona ya da mesaja” cevap vermek için belli bir müddet verilmesi ve hattın öbür tarafındakinin belirlediği süre aşılınca tepki verilmesi. En yakın arkadaşlarım ve ailem için her daim ulaşılabilir durumdayım ama o sessizlik anına hep ihtiyaç duyuyorum. İş saatlerini vb. ayrı tutuyorum elbette.
2026-06-22 16:02:52
8
Astrology Cosmos :
Gecen gun bunu bende dusundum. Eskiden ev telefonları varken biz neden simdi hep kabloyla ona bağliymisiz gibi her an cebimizde onunla beraber dolasiyoruz
2026-06-22 17:58:49
3
Selin(ねむねむちゃん) :
Umarım bu video ile gerekli kişiler anlamıştır demek istediğini😅💕
2026-06-23 03:50:53
2
K Cihan Sipahi :
Sen cevap verme bu okay tamam ama telefonu yanında olan ve cevap verebilecek herkes cevap vermeli. Cevap verebilecekken cevap vermemek samimiyetsizlik göstergesidir. İnsanın ilişkilerinin güçlü olması için samimiyet şart oluyor.
2026-06-24 06:55:07
0
Jeojeo :
HAy ağzına sağlık aırf bu yüzden kapalı konumda kullanmak zorunda kalıyorum
2026-06-23 05:26:39
1
siyah.beyaz :
Telefonumu sessizde kullanıyorum (sadece aramalar açık ) hiç bir bildirimim açık değil çevremde ki herkes bunu biliyor ben ne zaman müsaitsem whatsap mesajlarına Ozaman bakarım bunu herkese öğrettim çok acilse ararlar konuşmayıda mesajlaşmayıda sevmiyorum .kısa net konuşur kapatırım .birne msj attığım da da hemen dünüş yapmamış yapmamış umrumda gelmez 😂 ben çözdüm size başarılar
2026-06-23 06:10:04
2
Can Yıldırım :
Dünyayı kurtarmıyorsanız abartmayın.
2026-06-22 22:58:51
1
üzgünmisketlimon :
3 gün sonra dönmediği sürece dert etmiyorum öyle yaparsa da artık yazmıyorım yada engelliyorum
2026-06-23 14:48:43
0
To see more videos from user @leylameyla_, please go to the Tikwm
homepage.