@nins.diary: Di Jakarta bisa dapat 5 porsi 😭🔥 #ayamgepuk #viralfood #orientalkopi

Ninda | 🇮🇩 in 🇲🇾
Ninda | 🇮🇩 in 🇲🇾
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 22 June 2026 16:13:39 GMT
144371
4817
54
228

Music

Download

Comments

ndhatkh
na :
cuman di oriental kopi harganya gitu, kerna itu taraf kafe 😆 ayam gepuk sini di kedai biasa rata ratanya harga rm10-15, tp iya masih aja mahal banding di indonesia 😬
2026-06-23 03:27:07
554
mjgorgeous19
🌬️ :
Sis pergi try ayam gepuk pak gendut kat Cyberjaya …sedap Kat situ
2026-06-23 05:29:16
60
alyaabahrin
yaarinwho :
ye kak , rm18 pun mahal 😭😭
2026-06-25 05:30:18
98
nralyh.__
nralyh.__ :
try artisan baru rm10
2026-06-23 06:04:27
14
awaleyeah
Kiki in KL 🇮🇩🇲🇾 :
tp enak ga si kak WKWK aku penasaran 😁
2026-06-23 10:38:23
6
kak_raaa11
マウラ 🌸♓ :
jangan di rupiahkan
2026-07-20 11:06:33
3
princessjijin
jijin :
plsss suggest good ayam gepuk in jakarta
2026-07-01 09:24:17
2
tiwiwiwit
. :
tp ayam gepuk dimalay ga seenak diindo
2026-07-18 13:57:38
5
afrsyanwrr
⋆˚✿˖° Farisha𐙚 :
Aku yang Malaysian pun , melampau lampau ya ayam gepuk smpai rm20. Yg tepi jalan pun cekau darah
2026-08-11 07:51:19
1
yssiestevens
Y :
Where is that?
2026-06-23 18:06:03
0
ahmadhakim_1
Hakim🕊️ :
Mahal kalo ke rupiah in😭
2026-07-09 13:26:53
1
toblerone2004
💚 :
mana gaenak lg jir😭
2026-08-14 17:58:15
0
atqxh
Pana Makan :
Sedap dakkk mna best top global ke nii
2026-06-22 16:31:07
0
namanyaajaa3
yopy.wav :
Kaa ga enakkan?😭😭 Aku pas nyoba aslii ga enaknya. Alhasil g habis semua condiment yg ada di piring itu😭
2026-07-20 06:46:49
1
ainashah_
ena.na :
mmg mahal kat sini 😭
2026-06-23 03:34:50
2
fitristeady
Fitri steady :
Q lebih suka top global, ori selayang,
2026-06-23 13:16:27
3
bunnyloaf55
🐰 :
Nak ikuttttt
2026-06-26 05:41:03
0
raeluvjk
𝓡✦ :
ini aku pun tecekik nak makan sampai 20 lebih harganya
2026-06-23 11:52:17
2
akienkeyna
Akien Keyna :
cafe oriental kopi tu mmg la mahal..aduhai..Kedai die je yg hrga ayam gepuk cmtu..kedai2 mkn tmpt lain mostly bwh rm15 laa..
2026-06-27 11:13:27
3
nuaaall
firaa :
berasa bgt ya kak mahalnya😩😩
2026-06-22 17:00:56
4
se.ketika
se.ketika :
Gimana rasanya kak?
2026-06-23 11:17:52
1
_ohhaql
_ohhaql :
Makan dekat kedai mewah cantik macam tu takkan nak harga murah dan boleh makan portion 5x ganda 😅 logic sikit. Tempat lain ada je murah. Kena pandai pilih laa
2026-08-11 06:38:07
0
aeiyshaa
shx :
overhype. rasa dia biasa je nyah
2026-07-09 04:03:35
0
user3471953029771
bujangsenang88 :
rasanyaa gimana kak?
2026-06-27 15:03:13
0
atqxh
Pana Makan :
NINDAAAA AWAI SANGAT
2026-06-22 16:30:48
0
To see more videos from user @nins.diary, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About