גם לי קרה ולא עשו עם זה כלום לא נהניתי מהסרט בכלל!!!❤️
2026-06-23 05:23:15
75
kai :
גם לי בקופה רשאית
2026-06-25 14:09:02
1
Shahar Cohen - שחר כהן :
כל הכבוד לך!
2026-06-23 21:50:57
8
Sharona Shimayev :
ברררר
2026-06-22 17:18:29
3
leonshnid :
מלך
2026-06-24 05:48:30
3
Shlomi Omer🌟 :
ואיי זה סופר חשוב
2026-06-23 07:52:24
6
יובל מעתוק :
מלךךך😍
2026-06-24 18:59:45
1
ליאל :
מלך ❤️❤️
2026-06-23 08:46:36
1
tahelbinyamin :
אלוףף
2026-06-23 06:22:52
1
קושניר :
קרה לי גם במייקל ובאקרוס
2026-06-23 20:50:33
0
Maya :
כל מילה בסלע
2026-06-23 08:03:41
0
י :
נכון
2026-06-23 08:24:43
0
מושיקו ויצמן - Moshiko Vaizman :
אלוף
2026-06-22 19:01:15
1
Adi davidov :
מללךךךךךךךךךךךךךךך
2026-06-23 00:54:33
1
Idan Fridman :
אני מאוד אוהב (או לפחות אהבתי) ללכת לראות סרטים בקולנוע, אבל במציאות של היום שההורים לא יודעים לחנך את הדור החדש, אי אפשר לראות סרט בקולנוע.
2026-06-23 04:02:41
33
mami gami :
הבית קולנוע צריך לתת קנסות . פקח קולנוע מי שמפריע מקבל קנס כספי
2026-06-23 06:28:50
17
iamitedri :
להתחיל הגבלת גיל בקולנוע. תופעה נוראית באמת
2026-06-23 22:07:46
1
Ofirmaabi NEW :
למה יש עלייך בעולם הזה?!! אלוף ❤️
2026-06-23 10:58:41
1
May-Emily Glov🩷 :
קרה לי גם , הלכתי עם בן הזוג שלי שבוע שעבר לסרט אובססיה , מזעזע מה שהלך שם , הילדים דפקו לנו את כל הסרט
2026-06-23 14:51:27
1
noam cohen :
הוט סינימה פתח תקווה נכון?
2026-06-22 23:15:43
0
נצנת@הלן :
וואו, כמה שזה מוכר לי... בדיוק אותו הדבר קרה לי ולבת שלי שנה שעברה. כשהלכתי להתלונן, התשובה שקיבלתי הייתה פשוט מנותקת: 'אין מה לעשות, קחי פיצוי'. הם פשוט לא מבינים שפיצוי כספי או כרטיס מתנה זה לא העניין כאן! החוויה פשוט נהרסה לחלוטין, והבת שלי חזרה הביתה עם הלם תרבות. יש דברים שאי אפשר לפצות עליהם בכסף."
2026-06-23 11:32:25
1
🕸🦋아디//adi-딘딘//dindin🦋⭐️ :
מזל שאני לא הולכת לקולנוע אני מעדיפה לחכות שיגיע לאתר ולראות בבית בטוב שלי
2026-06-23 10:50:20
1
To see more videos from user @barshamayev, please go to the Tikwm
homepage.