نداریم شکر هیچ تشویش موتر داریم خانه داریم چهار وقت هم نان میخوریم چکر هم میریم شکر وظیفه هم داریم و شوهر هم مقبول هم داریم هیچ غم استرس هم نداریم شکر از هر لحظه زندگیم در امریکا لذت میبرم شکر خدا 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️
2026-06-23 06:31:15
24
Gul girl :
من خو خیلی خوش دارم اروپاه باشم
2026-06-23 04:06:51
5
Zee Ali :
هیچ وقت نخوردیم حسرت
2026-06-23 13:32:02
0
یا الله به امید تو :
آفرین اولینش خودم استم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-06-22 20:07:59
41
sahar :
همیالی نمیتانم تیک تاک ببینم باید بخوابم فردا برم سر کار صبح خیلییی وقت ولی خدا ره شکر خیلی کار خوب دارم مگر بازهم واقعا خیلی آدم خسته میشه
2026-06-22 20:39:36
7
ðºŋƴ ǰ̣ơŋ :
من پشت قطار میگردم😂 ساعت ۶ صبح
2026-06-23 18:27:59
1
زُليخا :
Brother, it’s been 24 years that I’ve lived in Canada, and I’ve never had to wake up at 4 AM lol. Alhamdulillah, I drive , I have no complaints. Everyone’s experience is different, so let’s not generalize😁
2026-06-23 02:19:53
6
🩵🦋Sadaf-Sedra -Azlan🇩🇪🇦🇫 :
دقیقا خودم هزار غم دارم 🥺💔🥹
2026-06-22 22:22:40
2
faridkarimi829 :
کاملا درست گفتی لالا جان
2026-06-23 00:47:26
7
🌍Refugee🌱مُهَاجِرٌ :
مام اندبدلنگ هستم
2026-06-23 05:10:38
1
zarinbridal👰 :
So true 💯
2026-06-22 17:30:17
1
𝙻𝚊𝚒𝚕𝚊~𝙰𝚜𝚕𝚊𝚗 :
بخدا راست میگی
2026-06-23 11:04:17
1
meena online shop :
من هم بسیار خسته شده
2026-06-22 20:59:47
2
UrFav-Xo :
How about you bro?
2026-06-23 02:25:47
0
meena online shop :
اين وقت است
2026-06-22 20:58:26
1
نادی گک عسلی :
میخایم داشته باشم
2026-06-23 06:28:58
0
سوله مایار 🇦🇫🫂 :
باور کو تمام عمرم در بس ترین تیر شد
2026-06-22 21:30:16
10
Orzalla Kakar :
2026-06-23 12:58:12
0
Sarina asali :
2026-06-23 18:07:45
0
Huda :
wallah ke rast miga 🥺🥺🥺
2026-06-23 13:52:06
0
ZOHRA :
من که موتر دارم 😁
2026-06-23 16:26:02
0
To see more videos from user @pokhta.afg, please go to the Tikwm
homepage.