Olen hiljattain havahtunut ajatukseen, että perkele, on ihan oikeasti mahdollista että hölmölän väki sallii Antti Lindtmanin nousun pääministeriksi. Makustelkaapa ajatusta hetki. Mitään ei olla opittu.
Aina sama. Ei ikinä joudu vastuuseen tässä valtiossa.
2026-06-22 17:23:58
5
osmopulkka :
Tähän pitäisi tehdä kova päätös. Nakki valtiolle.
2026-06-22 17:23:06
2
jamppa :
ihanaa utopiaa
2026-06-22 17:24:34
2
Heini :
Johan on taas!! Ja nämä jumpat vaan lisääntyy😡 Ei Suomessa saa kunnon rangaistusta mistään ja katotaan vaan niin kohta koko Suomea johtavat muut kuin Suomen kansalaiset tällä menolla!!!
2026-06-22 19:25:39
1
lennu193 :
Tuleeko tuonne sivustolle pelkästään sun kirjottamaa sisältöä vai onko ajatusta että muitaki kirjottajia? ✍️🤗
2026-06-23 07:20:57
0
💀 :
ei oo olemassa raiskausta🧐 se on yllätysseksiä..
2026-06-22 18:30:26
0
karvatassukat :
Englannissa vyyhti tullut julki
2026-06-23 05:14:42
0
Jake :
Sdp äänestäjä varmaan
2026-06-23 12:19:43
2
Olna Kut :
Joku käyttää sun kuvaa?
2026-06-22 17:23:38
0
Juljetta :
jos eiole parempa tekemistä
2026-06-23 12:19:41
0
JussiAlanenpää :
🎵...😳😶😳...
2026-06-23 06:03:06
1
Okkiz2 :
🇫🇮☀️
2026-06-22 17:57:56
1
T T :
💪💪💪
2026-06-22 17:28:43
1
Obaha :
🤣🤣🤣
2026-06-22 22:12:11
0
Obaha :
😂😂😂
2026-06-22 22:12:14
0
🤍rollaterhi67🤍 :
🤣🤣
2026-06-22 19:37:22
0
To see more videos from user @henryaflecht, please go to the Tikwm
homepage.