τσίπουρο με ζάχαρη ο καλύτερος συνδυασμός για ένα τριήμερο πονοκέφαλο......
2026-06-23 07:10:35
286
Mimiz :
Με 2 είσαι κόκκαλο 😂😎👍
2026-06-23 18:38:23
145
SKΥλος ανεκπαίδευτος :
αντί για lime, βάλε φέτα αντζούγιας στο ποτήρι.
θα δεις...
2026-06-23 20:30:55
18
ThodorisK :
Ζαντολαστιχο θα γίνουμε...
2026-06-25 14:48:00
20
Lina Mantziara :
Το αλγκοφρεν των 500 ή κατευθείαν 1000αρι μετα;;
2026-06-25 11:52:37
1
Dimitra_pantelidoyyy🎀 :
Το ιδανικό κοκτέιλ για τον πατέρα μου 🤣
2026-06-24 07:22:44
3
karditsa_local_traveler :
ζω για τη στιγμή που θα έρθουν στο καφενείο του Βάιου στο χωριό και θα ζητήσουν τσιπουρίνια...
2026-06-25 08:23:22
2
tsino61 :
το έκανα και έχω γίνει κομοδίνο!
2026-06-24 10:32:50
1
Έλενα Συμεωνίδου :
την δεκαετία του 90 πίναμε ούζο λεμονάδα η πορτοκαλάδα 😂
2026-06-23 10:29:17
9
Harris :
το τσίπουρο με γλυκάνισο η χωρίς;
2026-06-24 21:19:18
2
geokass :
που να δεις και το ρακιτο!!!
2026-06-24 12:53:35
1
vjs.ios :
Βαλε και μερικες ελιες μεσα,γιατι το τσιπουρο ζηταει μεζε.
2026-06-23 09:02:58
16
dimitrisnousis231 :
ρε πάτε καλά;;;;
2026-06-25 08:17:15
0
st :
μην αφήνεις το τσίπουρο σε πλαστικό μπουκάλι ποτέ.
2026-06-24 04:36:55
5
Αλέξανδρος Μακης :
κάι μετά μπενει το 4×4🤪🤪🤪
2026-06-24 17:06:43
1
Geo Anast :
Προτιμώ ρακιτο 😁
2026-06-23 10:49:04
1
Magda Kay :
Το κάνουμε στα βραζιλιάνικα πάρτυ μας όταν μένουμε από κασασα χρόνια τώρα 🤣🤣🤣🤣
2026-06-23 17:36:51
22
Ioanna Tsopanara🍉 :
Το τσίπουρο φαντάζομαι χωρίς γλυκάνισο Ε? Θα το φτιάξω!!
2026-06-23 12:25:05
1
ΚΥΡΙΑΚΟΣ :
Θα το δοκιμάσουμε!άκου κ το δικό μου,γάμος στο βόλο,στο τραπέζι ως μπομπονιέρα μίνι τσίπουρο κ βαζάκι βύσσινο γλυκό του κουταλιού…μια κουταλιά βύσσινο κ πάγο!!!!σε 2 ώρες όλος ο γάμος μπουρδελο!το έβγαλα ρακίτο!ναι ξέρω τσίπουρο έπινα!μπουρδελο κ εγώ.😂όποιος ήτανε εκεί παρακαλώ να επιβεβαιώσει..🥰
2026-06-23 11:56:22
3
Loukas Nikolaou :
το τσίπουρο πίνετε σκέτο δίπλα με μεζέ λίγο νεράκι οποίος θέλει και έτσι μόνο όχι με ζάχαρη και λιμε τη άλλο θα δούμε
2026-06-23 21:19:31
4
Christina Syntychaki :
με γλυκάνισο το τσίπουρο;
2026-06-23 20:24:20
0
Vardaka Olga :
γιατί τόση ζάχαρη;;;;
2026-06-24 18:49:09
0
dimitris_vasilos :
το τσίπουρο με γλυκάνισο η χωρίς?
2026-06-23 18:30:52
0
dimitra :
καληνύχτα! 2 μέρες θα κάνω να συνέλθω
2026-06-25 11:41:51
5
Dimitris.Pap :
Τσιπουρο με γλυκάνισο η χωρις ρε φιλος ;;; Δεν τα λες ολοκληρωμένα..
2026-06-25 10:47:17
3
To see more videos from user @konstantinos.kalligas, please go to the Tikwm
homepage.