Ben direkt ayrılıyorum. İlgim de azalıyor soğuyorum asla yapamıyorum
2026-06-22 18:12:45
2
mariamiracle_ :
Bence bazı soruların cevapları yok. Belki yaşayamadığımız sevgileri kafamızda nötrleyebileceğimiz bi durumda olunca hee şundandır diye geçiştirebiliyoruz ama bence cevapları yok.
2026-06-22 18:24:35
2
dilhan🧿 :
müthiş konu
2026-06-22 18:24:43
1
s.devin :
bunun temelinde şu var bence karşı tarafın bi davranışı/özelliğinin bizde bi aşinalığı oluyo (cogunlukla cocukluktan gelen) bu aşinalıktan ve tanıdık gelen şeylerden dolayı bırakmak istemiyoruz olay zaten karşı tarafın bizim için doğru olup olmadıgını bize uyup uymadıgını bilme/bilmeme değil insan bunu biliyo zaten kabak gibi ortada oluyo ama devam etme ihtiyacı bi travmanıza dokunması—> mesela cocuklukta başarılı olmadıgınızı düşünen ebeveynleriniz varsa ve başarı sizin için cok onemlıyse büyüdügünüzde başarılı fakat sizi başarısız hissettirecek birine çekilebiliyosunuz
2026-06-22 18:38:09
0
To see more videos from user @irembicakoglu, please go to the Tikwm
homepage.