Daar komt een Syriër in te wonen die het zal onderverhuren aan 4 Bulgaren.
2026-06-22 20:04:00
246
Gino :
Niet janken het huis is NIET van je moeder! dan had je deze uit de erfenis ontvangen. Het is een sociale huurwoning en als deze vrijkomt gaat deze naar de persoon bovenaan de wachtlijst voor een sociale huurwoning. Je staat pas vanaf december ingeschreven en sommige staan er al vijf jaar op de wachtlijst. Ikke ikke werkt zo niet. Stop met zelf medelijden je hebt er GEEN recht op
2026-06-23 06:51:45
26
Michelle :
Lieverd je moet een brief sturen dane burgemeester hierover. Toen mijn moeder ziek werd en naar een verzorgingshuis moest, moest mijn broertje ook het huis uit waardoor hij op straat zou komen. Hij heeft een brief aan de burgemeester gestuurd (ook gem Apeldoorn) en hij mocht in die woning blijven. Als je hulp nodig hebt, stuur me een berichtje, ik help je graag 💕
En sterkte met het verlies van je moeder.
2026-06-22 21:35:43
44
Danicia :
je had jezelf als medehuurder moeten laten registreren
2026-06-23 05:34:24
20
SunsetGaze :
Heftig , ik ben woningzoekende voor maar 8 jaar 😆 komt goed.
2026-06-23 09:29:09
21
savagelove :
Je bent geen prio in je eigen land. Jouw moeders huis gaat naar een somalier met 6 kinderen die vlucht van "oorlog". Wij gaan hen en de 10 kinderen die ze nog hebben lekker onderhouden en ALLES voor ze betalen. Heerlijk land leven we he?
2026-06-22 23:17:09
10
ramonorie176 :
Geef je Nederlandse paspoort op. Kom daarna als een asielzoeker het land weer binnen. Je zal zo een huis krijgen.
2026-06-23 07:14:43
15
Odin :
Ja lieverd die gaat naar een gelukszoeker met 6 kinderen!!! Zo’n land leven we nu alles voor de allochtonen
2026-06-22 20:25:05
15
user5934407278192 :
Gewoon D66 stemmen hoor🙈
2026-06-23 12:00:22
7
Lis :
@Lis:sorry vervelend maar je had je beter kunnen voorbereiden en je eerder kunnen inschrijven voor woningzoekende.. Een half jaar is niks...
2026-06-23 06:15:14
5
wilmamaarschalker :
welkom in Nederland
2026-06-23 10:07:44
21
Dirk :
ja buitenlanders zijn belangrijker in dit land die gaan voor
2026-06-22 19:32:20
8
Yvanka🦋🌈💖Sarya’El :
Zo niet eerlijk lieverd🥹 breekt me hart voor je. Hele dikke knuffel voor jou.. ik snap je helemaal. Ik ga duimen dat je maar heel snel een eigen paleisje mag krijgen met een tuintje.. zo niet eerlijk! Was ook jou thuis…veel liefs🦋🌈💖
2026-06-22 18:17:33
5
Fredkroket :
schoften.
2026-06-22 18:13:51
6
Amber :
Dit is idd wel heel erg, sterkte ❤️
2026-06-22 18:13:57
5
bosje :
ja slaat gewoon helemaal nergens op....het klopt allemaal van geen kanten meer
2026-06-22 20:01:01
32
Hans Milder :
Waar is de empathie?
Het gaat helaas vaker zo.😳
2026-06-22 22:35:37
19
Miek :
Te triest voor woorden!😪
2026-06-22 21:32:07
17
kammieee❤️ :
Heel heftig vind k dit 🥺
2026-06-23 10:26:51
12
Ro :
Het is echt vreselijk! Mensen moeten echt hun ogen gaan open doen wat betreft het stemmen!
2026-06-23 07:01:55
9
sannie2316 :
Triest ja, een 1/2 jaar ingeschreven staan…….10 jaar is tegenwoordig kog niet genoeg. Sterkte ❤️
2026-06-23 08:26:30
17
Art B :
echt oneerlijk hier helaas
2026-06-23 09:39:58
9
Herbert Golfmaster :
Die prijs is alleen al schandalig! De wooncorporaties prijzen zich steeds meer omhoog om de directeur meer salaris te kunnen betalen.
2026-06-23 05:36:15
6
henki1977 :
Jaa alie babba en zijn 7 rovers moeten erin van de overheid
2026-06-23 04:24:02
7
To see more videos from user @tuinstyle, please go to the Tikwm
homepage.