@rx.imdadul: imdadul haqe santo

Rx Imdadul
Rx Imdadul
Open In TikTok:
Region: BD
Monday 22 June 2026 18:47:27 GMT
15
3
1
0

Music

Download

Comments

sp.sujon95
꧁🅕🅧 🅢🅤🅙🅞🅝 ꧂ :
🥰🥰🥰
2026-06-23 01:23:44
0
To see more videos from user @rx.imdadul, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


"Erkek adam ağlamaz", "Güçlü ol", "Abartma geçer..." Daha çocukken ezberletildi bu cümleler. Acıyı saklamanın, kırgınlığı gizlemenin adına "büyümek" dendi. Düştün, dizin kanadı; "Sus, erkekler ağlamaz" dediler. Büyüdün, kalbin kırıldı, ruhun yoruldu; yine aynı duvarlara çarptın. Çünkü bir erkek acısından, yorgunluğundan bahsettiğinde insanlar duymak istemiyor. Dünyanın yükünü sırtında taşırken, yüzündeki o sessiz tebessümü "güçlü olmak" sanıyorlar. Oysa o sessizlik güçlü olmak değil; anlaşılamayacağını bilmenin verdiği o derin çaresizlik. Sustukça büyüyen, büyüdükçe insanı kemiren bir yalnızlık... Bir erkeğin en büyük yükü, güçlü görünmek zorunda olduğu için kendi içinde verdiği o görünmez savaşlardır. Kimseye anlatamadığın, "Nasılsın?" dendiğinde "İyiyim, uğraşıyoruz işte" diye geçiştirdiğin her anın arkasında koca bir fırtına gizli. Biliyorum, yoruldun. Her şeye ve herkese yetişmeye çalışırken, kendini en arkaya koymaktan yoruldun. Ama unutma; hissetmek, yorulmak ve bazen sadece durup nefes almak seni daha az "erkek" yapmaz, seni insan yapar. Dostum, eğer bu satırları okuyorsan ve şu an o sessizliğin içinde tek başına savaşıyorsan; yalnız değilsin. Farkındayım. Görüyorum. 👇 Sana sormak istiyorum: Sen en son ne zaman birine "Gerçekten iyi değilim" diyebildin? İçindeki o fırtınayı yük etmek yerine, buraya, yorumlara içini dökebilirsin. Kimse yargılamayacak, burası senin alanın. ⬇️ erkekler anlatmaz çünkü kimse dinlemez bir erkek acıdan bahsedince insanlar duymak istemiyor sustukça güçlü sanılıyor oysa sustukça yalnızlaşıyor çünkü çocukken sus ağlama dediler erkek adam güçlü olur dediler abartma geçer dediler ve o da sustu @smtmood

About