@maab_the_diva_luxe: أنا سبحان الله ربنا خاتي فيني صفة "اللين " ودي حاجة أنا مقتنعة بيها تماماً، دايماً بحاول أكون إنسانة هينة ولينة مهما كانت في قسوة حوالي 😴🩷! ما بحب يجيني إحساس إني أكون إنسانه شاقة ومُتعِبة، الإحساس دة مُرعب ومُخيف بالنسبة لي جداً 😴🩷. كل تفكيري بيكون إني أكون إنسانة حضوري دايماً خفيف ومقبول بين الناس 🩷. يارب ما يجي يوم واكون سببت أذى لي زول🩷. يارب أكون خفيفة وهينة ولينة على قلوب الناس🩷. يارب ما يجي يوم وأكون سبب شقاء أو تعب🩷🫧. #foryoupage #creatorsearchinsights