gecen yyl podkurs okap su yyl 1nji kursa gecyanlerem tolap bilmeyalermi
2026-06-23 09:02:46
7
Jeren_Ovezova :
Gowy havar aydaymañ
2026-06-23 11:19:45
6
olya gold. :
sagbllyn̈🥰♥️♥️♥️🙏
2026-06-23 09:13:42
0
Melek :
ilk başda dogru düşündir şu ayin 18.-den sonkulara degişli
2026-06-23 10:40:51
1
tavus_sxa'🫧 :
Salam dogan. Men özüm üsküdarda okayadim. Arada Gelişime okuvmy degiştirdim yani prigloşeniyam çykdy kaydim edilenok heniz. Manada geçerlimika?
2026-06-23 05:18:22
3
Aya :
Jana nahılı gowy düşündürdün.bırnace reklamı gördüm yöne Senın yaly doly ve dogry düşündürüp aytmandyrlar. Sagja ömrün bolsun, ırdenden barı merak etdım geçen yyl gırdımda okuwa, gorkdum Bızem töleg edıp bılmezmıkak dıyıp Turkmenıstandan 👏👏👏
2026-06-23 09:08:01
2
nazli_ :
Medipol üniversitesi depoziti naceka
2026-06-23 08:16:03
0
™Şahzot™ :
menin priglazenyam aprelda geldi ozimem 28 inde gidip baryan Türkiye Gelişim universitesine menem elden tolemeli bolyanmi
2026-06-23 08:22:11
1
💎 :
hemme yurda degislimi
2026-06-23 03:04:16
3
sonya :
Salam geçen ÿyl gelip okap ÿören övrenci unverstet degişdirse olar nahili