كل دول مبيفهموش في بي ام دي هايبرد يعني ماتور بنزين وماتور كهربا وبتطلع 357 هورس باور وال 3 سلندر متزعلش طالما الماتور قوي
2026-06-23 20:52:25
8
M🔋 :
يسطا انا بحب bmw بس والله يسطا العربيه دي اصلا الصوت الي طالع منها متركب بي سماعه و كمان تلاته سلندر و كمان على ده كله اقل amg قريبه منها في السرعه و الأداء الbmw i8 مش احسن عربيه خالص و مرسيدس عملت عربيات احسن منها بي عشر مرات بس هي الحسنه الوحيده الي فيها انها 369حصان و سرعتها 250 و بتوصل من صفر لي ميه في أربع ثواني يعني هي حلوه بس الكلام الي بتقوله ده محصلش (مجرد توضيح مش انتقاد
2026-06-24 20:51:30
5
ZöBÂ🐿️ :
شكل في الفاضي
2026-06-23 18:56:28
5
soudy || 🇸🇦 :
دي 3 سلندر
2026-06-25 01:11:46
0
عٍّمٌِـ👑Ammarًـاًِرً :
دي ٣ سلندر 😂💔
2026-06-24 23:44:50
0
✨Ŝ✨ :
دي ٣ سلندر
2026-06-23 10:36:52
2
MOHAMED HANY ⚖️🔥 :
3سلندر 🫵
2026-06-25 00:40:21
0
🧿JASTIN ABO EL JASATIN 👑♥️ :
مرسديس بردو الي بتقلد 😉🔥
2026-06-23 11:34:53
7
§ámý ëľ§hãřōůđ :
تسمع عن مرسيدس Amg1
2026-06-23 21:12:15
180
megoo1165 :
وحش اي يسطا دي تلاته سلندر
2026-06-23 16:57:53
22
KaReem💎 :
دى ٣ سلندر يت ريس 😏😏مع احتؤامى للبى ام مفيش بعد ال m5e60
2026-06-24 14:22:01
16
👑الايقوني واحد بس👑☝🏼 :
ياصحبي تسمع مرسيدس T80
2026-06-24 04:16:26
28
🔥Isma3el🔥 :
Amg Oneبتسلم عليك😏😂😂
2026-06-24 01:21:37
10
To see more videos from user @cars_with_farouk, please go to the Tikwm
homepage.