Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@blis.bb: #في هذا اليوم #موريتانيا #تيك_توك
الفلاح🤤بذاتو انا💋هي مولاتو🫂
Open In TikTok:
Region: MR
Monday 22 June 2026 19:42:55 GMT
11956
926
40
17
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.38MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.38MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
Seid El Hacen Mazouz :
وني يحفظك رديلي متابعه بردوه
2026-06-24 22:59:09
0
ousmane :
💋حححححح
2026-06-24 22:45:09
0
حماد ولد سلكو :
وني حته بيك مزينك مشاالله الله يحفظك نشاالله وني وني نصرااالك حته 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-22 22:51:04
1
الموريتاني زعيم :
زوين
2026-06-22 19:55:04
1
الـغــنامـي :
الله يحفظك 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
2026-06-23 17:12:20
1
محمد العربي :
2026-06-23 10:44:59
1
Ouled Mauritanie~~🇲🇷01 :
Très beau 🥀
2026-06-23 00:32:22
1
Yeslme bilal__يسلم بلال :
زين ذاك 🥰🥰🥰
2026-06-22 23:49:46
1
🇵🇾ريــان 33 RAYAN😎🇲🇷 :
هاذ حقيق هاذ فمنين 🥰🥰🥰😅
2026-06-24 20:42:09
0
محمد ول العيد :
ياون بعد حتتتته
2026-06-22 22:53:50
0
عبدالله ولد محمد :
2026-06-22 21:00:40
0
يحفظوتقداوي تقداوي02 :
وني
2026-06-22 22:48:07
1
sidimedlamin. سيد محمد المين :
وني ابذى لعگاب
2026-06-24 21:31:09
0
محمدفاضل اجيه :
ياوني ونبك عمري
2026-06-24 22:32:04
0
العربي ديشلي :
انت شواعد
2026-06-23 09:19:02
1
أجمل واحد في العالم 😜🤪🌹🥀 :
🥰🥰🥰
2026-06-22 23:10:48
0
زيداكريزالقالي41330678أمدي سوا :
🥰🥰🥰
2026-06-22 20:32:03
1
9lane med :
♥️♥️♥️
2026-06-22 21:15:22
0
🔰🔰Mohamed Salah :
🥰🥰🥰
2026-06-23 09:24:32
0
Med lmune lkehe :
🥰🥰
2026-06-24 18:57:59
0
Nwysri :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-23 11:08:24
0
المختار محمد سالم :
🥰🥰🥰
2026-06-23 14:33:23
0
yemehllomahttela :
🌺🌺🌺
2026-06-23 15:23:43
0
abdlahy :
❤️❤️❤️❤️
2026-06-23 16:36:06
0
To see more videos from user @blis.bb, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
My favorite short full body workout 🔥💪🏾 #gym #fullbodyworkout #workout
অবশেষে নেইমার ফ্যানদের অপেক্ষা শেষ হলো..!🥹❤️🩹#
#cosplaygenshinimpact #GenshinImpact #shogunrainden #raiden #genshin
#CapCut الترند الجديد للعوضي #احمد_العوضي #ترند_جديد_تيك_توك #حالات_شعبي
#fdlm #paris #fetedelamusique
سنة 1969، الكاميرا دارت في لوكيشن تصوير فيلم اسمه "طريق الخطايا".. المخرج زعق: "أكشن!".. وفجأة، إيد ممثل شاب اترفت واتمدت على وش راجل عجوز مخلص الستين سنة.. "طاااخ".. قلم حقيقي وصوته رن في المكان. الراجل العجوز ده مكنش كومبارس، ولا كان ممثل مغمور.. الراجل ده كان إسماعيل ياسين! أه والله.. "أبو ضحكة جنان". الراجل اللي السينما المصرية بنت نص مجدها وتاريخها على صوته وضحكته، وافق ينضرب بالقلم قدام الكاميرا، مش عشان المشهد عبقري ولا الدور هيكسر الدنيا.. ببساطة عشان ياخد كام قرش يروح بيهم لعياله! البداية من القمة.. والنهاية في الكواليس! عشان تستوعب وجع اللقطة دي، لازم تفتكر إن إسماعيل ياسين ده مكنش مجرد نجم.. ده كان "ظاهرة". الفنان الوحيد اللي اتعملت أفلام كاملة باسمه (إسماعيل ياسين في الجيش، في الطيران، في البوليس).. الراجل اللي كانت طوابير السينما بسببه بتقفل شوارع. لكن الدنيا لما بتدور، مابترحمش. فجأة، التليفون مابقاش يرن.. والمنتجين اللي كانوا بيجروا وراه، بقوا يتهربوا منه. ومبقاش قدامه حل غير إنه يشيل تاريخه على كتفه ويسافر الكويت ولبنان يدور على "لقمة العيش". وهناك.. رضي بأدوار صغيرة جداً، واسمه اترمى في آخر الأفيش، وساعات مكنش بيتكتب أصلاً.. كل ده عشان "الحاجة" كانت أقوى من أي كرامة فنية. صدمة الـ "2 جنيه"! الوجع مكنش في الأفلام الضعيفة بس.. الصدمة الكبيرة كانت لما رجع مصر ولقى مصلحة الضرائب حجزت على كل ممتلكاته وفلوسه عشان تسدد 70 ألف جنيه (الرقم ده زمان كان يشتري مناطق بحالها). تخيل.. ملك الكوميديا بيصحي الصبح، يروح البنك، يكتشف إن رصيده بقوا "2 جنيه" بس! باع بيته، وعقاراته، وحتى المسرح اللي بناه بعرقه وشقاه طار من بين إيديه. وعشان يعيش، رجع وهو مريض بالنقرس ورجليه بتمزعه من الوجع، يغني "مونولوجات" في الكازينوهات والملاهي الليلية عشان ياخد يوميته بيوميتها.. الراجل اللي كان مالي الدنيا، بقى بيدور على العشا! الضربة اللي قطمت ضهره بجد إسماعيل ياسين استحمل الفقر، واستحمل المرض، واستحمل إهانة "القلم" والأدوار الصغيرة.. لكن جسمه ونفسيته ملقيوش دوا للوحدة. الضربة القاضية اللي مأدرش يقوم بعدها، كانت يوم ما مات رفيق رحلته، وتوأمه الفني، والمخرج اللي صنع معاه كل أمجاده: "فطين عبدالوهاب". موت فطين كان الإشارة لـ إسماعيل إن الرحلة خلاص خلصت، وإن ملوش مكان في الدنيا دي تاني.. وبالفعل.. بعد وفاة فطين عبدالوهاب بـ 10 أيام بس، وفي 24 مايو 1972، لحق بيه إسماعيل ياسين ومات بأزمة قلبية حادة.. مات بحسرته. مأساة إسماعيل ياسين مش إنه مات فقير.. مأساته إننا ضحكنا كتير، وهو بكى لوحده كتير جداً! ربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته.. ويجيرنا من كسرة النفس وتقلبات الزمان. 🤲 #إسماعيل_ياسين #حكايات_الزمن_الجميل #أسرار_السينما #قصه_في_الخمسينه
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy