@blis.bb: #في هذا اليوم #موريتانيا #تيك_توك

الفلاح🤤بذاتو انا💋هي مولاتو🫂
الفلاح🤤بذاتو انا💋هي مولاتو🫂
Open In TikTok:
Region: MR
Monday 22 June 2026 19:42:55 GMT
11956
926
40
17

Music

Download

Comments

seid.el.hacen.mazo
Seid El Hacen Mazouz :
وني يحفظك رديلي متابعه بردوه
2026-06-24 22:59:09
0
ousmane90907
ousmane :
💋حححححح
2026-06-24 22:45:09
0
user44361167305158
حماد ولد سلكو :
وني حته بيك مزينك مشاالله الله يحفظك نشاالله وني وني نصرااالك حته 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-22 22:51:04
1
maybe.we.maybe7
الموريتاني زعيم :
زوين
2026-06-22 19:55:04
1
user6745636362392
الـغــنامـي :
الله يحفظك 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
2026-06-23 17:12:20
1
p088jhs
محمد العربي :
2026-06-23 10:44:59
1
ouled.mauritanie01
Ouled Mauritanie~~🇲🇷01 :
Très beau 🥀
2026-06-23 00:32:22
1
yeslm_n1
Yeslme bilal__يسلم بلال :
زين ذاك 🥰🥰🥰
2026-06-22 23:49:46
1
elhoseyn33
🇵🇾ريــان 33 RAYAN😎🇲🇷 :
هاذ حقيق هاذ فمنين 🥰🥰🥰😅
2026-06-24 20:42:09
0
user78594219209341
محمد ول العيد :
ياون بعد حتتتته
2026-06-22 22:53:50
0
user8163921053153
عبدالله ولد محمد :
2026-06-22 21:00:40
0
.0280334
يحفظوتقداوي تقداوي02 :
وني
2026-06-22 22:48:07
1
sidimedlamin
sidimedlamin. سيد محمد المين :
وني ابذى لعگاب
2026-06-24 21:31:09
0
user4774697768395
محمدفاضل اجيه :
ياوني ونبك عمري
2026-06-24 22:32:04
0
l3rpyvt5r4
العربي ديشلي :
انت شواعد
2026-06-23 09:19:02
1
...31222886
أجمل واحد في العالم 😜🤪🌹🥀 :
🥰🥰🥰
2026-06-22 23:10:48
0
.41330678
زيداكريزالقالي41330678أمدي سوا :
🥰🥰🥰
2026-06-22 20:32:03
1
imjrad26
9lane med :
♥️♥️♥️
2026-06-22 21:15:22
0
ballolatifa31
🔰🔰Mohamed Salah :
🥰🥰🥰
2026-06-23 09:24:32
0
medlmuhekehe
Med lmune lkehe :
🥰🥰
2026-06-24 18:57:59
0
nwysri
Nwysri :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-23 11:08:24
0
user81428825003548
المختار محمد سالم :
🥰🥰🥰
2026-06-23 14:33:23
0
yemehllomahttela
yemehllomahttela :
🌺🌺🌺
2026-06-23 15:23:43
0
abdlahy83
abdlahy :
❤️❤️❤️❤️
2026-06-23 16:36:06
0
To see more videos from user @blis.bb, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

سنة 1969، الكاميرا دارت في لوكيشن تصوير فيلم اسمه
سنة 1969، الكاميرا دارت في لوكيشن تصوير فيلم اسمه "طريق الخطايا".. المخرج زعق: "أكشن!".. وفجأة، إيد ممثل شاب اترفت واتمدت على وش راجل عجوز مخلص الستين سنة.. "طاااخ".. قلم حقيقي وصوته رن في المكان. ​الراجل العجوز ده مكنش كومبارس، ولا كان ممثل مغمور.. الراجل ده كان إسماعيل ياسين! ​أه والله.. "أبو ضحكة جنان". الراجل اللي السينما المصرية بنت نص مجدها وتاريخها على صوته وضحكته، وافق ينضرب بالقلم قدام الكاميرا، مش عشان المشهد عبقري ولا الدور هيكسر الدنيا.. ببساطة عشان ياخد كام قرش يروح بيهم لعياله! ​البداية من القمة.. والنهاية في الكواليس! ​عشان تستوعب وجع اللقطة دي، لازم تفتكر إن إسماعيل ياسين ده مكنش مجرد نجم.. ده كان "ظاهرة". الفنان الوحيد اللي اتعملت أفلام كاملة باسمه (إسماعيل ياسين في الجيش، في الطيران، في البوليس).. الراجل اللي كانت طوابير السينما بسببه بتقفل شوارع. ​لكن الدنيا لما بتدور، مابترحمش. فجأة، التليفون مابقاش يرن.. والمنتجين اللي كانوا بيجروا وراه، بقوا يتهربوا منه. ومبقاش قدامه حل غير إنه يشيل تاريخه على كتفه ويسافر الكويت ولبنان يدور على "لقمة العيش". وهناك.. رضي بأدوار صغيرة جداً، واسمه اترمى في آخر الأفيش، وساعات مكنش بيتكتب أصلاً.. كل ده عشان "الحاجة" كانت أقوى من أي كرامة فنية. ​صدمة الـ "2 جنيه"! ​الوجع مكنش في الأفلام الضعيفة بس.. الصدمة الكبيرة كانت لما رجع مصر ولقى مصلحة الضرائب حجزت على كل ممتلكاته وفلوسه عشان تسدد 70 ألف جنيه (الرقم ده زمان كان يشتري مناطق بحالها). تخيل.. ملك الكوميديا بيصحي الصبح، يروح البنك، يكتشف إن رصيده بقوا "2 جنيه" بس! ​باع بيته، وعقاراته، وحتى المسرح اللي بناه بعرقه وشقاه طار من بين إيديه. وعشان يعيش، رجع وهو مريض بالنقرس ورجليه بتمزعه من الوجع، يغني "مونولوجات" في الكازينوهات والملاهي الليلية عشان ياخد يوميته بيوميتها.. الراجل اللي كان مالي الدنيا، بقى بيدور على العشا! ​الضربة اللي قطمت ضهره بجد ​إسماعيل ياسين استحمل الفقر، واستحمل المرض، واستحمل إهانة "القلم" والأدوار الصغيرة.. لكن جسمه ونفسيته ملقيوش دوا للوحدة. ​الضربة القاضية اللي مأدرش يقوم بعدها، كانت يوم ما مات رفيق رحلته، وتوأمه الفني، والمخرج اللي صنع معاه كل أمجاده: "فطين عبدالوهاب". موت فطين كان الإشارة لـ إسماعيل إن الرحلة خلاص خلصت، وإن ملوش مكان في الدنيا دي تاني.. ​وبالفعل.. بعد وفاة فطين عبدالوهاب بـ 10 أيام بس، وفي 24 مايو 1972، لحق بيه إسماعيل ياسين ومات بأزمة قلبية حادة.. مات بحسرته. ​مأساة إسماعيل ياسين مش إنه مات فقير.. مأساته إننا ضحكنا كتير، وهو بكى لوحده كتير جداً! ​ربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته.. ويجيرنا من كسرة النفس وتقلبات الزمان. 🤲 ​#إسماعيل_ياسين #حكايات_الزمن_الجميل #أسرار_السينما #قصه_في_الخمسينه

About