@ahaber: Bazı daire sahipleri balkonlarını kapatarak yaşam alanlarına dahil ediyor. Bu uygulamayla ilgili Yargıtay emsal niteliğinde bir karara imza attı. Yüksek Mahkeme, mimari projeye aykırı şekilde ve komşuların rızası alınmadan kapatılan balkonların hukuken kaçak yapı statüsünde olduğuna hükmetti.
Devlet neden bu işlerle uğraşıyor hala anlamadım .
2026-06-22 20:33:57
1527
Gülşah Özden :
ne alaka balkon benim ev benim sanane kimene
2026-06-22 21:37:44
1443
demir1905 :
özel yaşam denilen birşey var
2026-06-22 20:02:57
1500
uğur özdemir_27🇹🇷 :
Balkon ile komşunun ne alakası var ortakmı kullanılıyor
2026-06-22 20:45:39
742
𝓎𝓊𝓈𝓊𝒻_𝒸𝒶𝓃47 :
Bi ne zaman işeyeceğimize karar vermediğiniz kaldi
2026-06-22 21:11:21
276
🧿maviii🧿 :
Allah akıl fikir versin size,bizlerede sabır.
2026-06-22 20:31:52
435
. :
benim evimin balkonu kimseye ilgilendirmez çok saçma
2026-06-22 20:38:39
221
Serdar denizli 20 :
ne saçma neyin peşindesiniz
2026-06-22 21:44:16
74
𝓗 :
15 yasindayim suan kendimi daha zeki hissediyorum
2026-06-23 02:56:58
19
Abdulhâdi :
saçma hi karar olmus balkon ev sahibinindir apartmanın değil
2026-06-22 20:21:39
119
Umut Ay :
bir sürü sorun varken gündeme gelene bak yaaa
2026-06-23 04:19:09
15
Hatice Yemşen :
benim evime balkon yapmam kime ne ya gidin Allah aşkına
2026-06-22 20:56:10
31
Kd_mustafa72 :
Başkasının evimizi ve özel hayatımızı görmesini istemiyoruz böyle karar mı olur
2026-06-22 20:23:44
86
Snow Seal 🦭 :
of yeter be herşeye karismayin
2026-06-23 04:08:46
5
𝕴𝖟𝖚𝖐𝖚 𝕸𝖎𝖉𝖔𝖗𝖎𝖞𝖆🃏 :
Allah size akıl fikir versin
2026-06-22 21:05:54
25
BARIŞ KIRICI :
Ne sacma bişi insan oturdugu yeri göstermek mecbur degildir
2026-06-22 21:24:30
20
Mehmet Ali :
ne güzel memleket be ev benim kime ne ailemle otuyoyorum mecburmuyum balkonda her çıktığımda komşular beni ailemi görsün
2026-06-22 22:07:38
11
sakir_akmaz_09 :
yok artık buna da karışmassınız be kardeşim
2026-06-22 22:06:32
7
oktarius :
komşunun ne alakası senin balkonunla
2026-06-22 20:36:53
37
Yunus Akbaş :
kimse Daire sahibinin balkonuna karışanaz kapalı balkonun amacı çocuklar düşmesin diye güvenlik içindir yağmurdan rüzgardan korunması içindir geniş kullanım alanı yaratmak içindir
2026-06-23 04:46:39
8
🌒 SERAP🌒 🦅 :
ne saçma
2026-06-22 20:35:30
10
꧁🇹🇷͜͡✯ EnTeReSaN 🇹🇷͜͡✯꧂ :
ORTAK ALAN NE DİR BENİM EVİN NESİ ORTAKLIK OLUYOR
2026-06-22 20:36:43
27
gzm :
tamam da kanka
2026-06-22 22:16:41
7
birisi :
size ne
2026-06-22 20:45:01
15
cihangir21 :
ne saçma düsunce
2026-06-22 20:21:44
24
To see more videos from user @ahaber, please go to the Tikwm
homepage.