@zeenunewwwww: اخه ببینین من قضاوت نمیکنم همه قرار نیست فوجوشی باشن ولی مهمه... خب من ساعتها میشینم تو پیویشون زرزر میکنم و در مورد کمپانی بی ال و کاپلا صحبت میکنم حداقل باید اسم یکی از کاپلا رو بلد باشن یا حداقل باید اسم یکی از کمپانیها رو بلد باشن چون که اگه واقعاً اینا رو بلد نیستین باید بگم که اصلاً من براتون مهم نیستم و فقط دارین تظاهر میکنین به دوست داشتنم چون من خودم به شخصه به تک تک حرفای کسایی که دوسشون دارم اهمیت میدم و تک تکشون رو میزارم توی ذهنم که اگه چیزی بشه من در مورد اون یه نفر اطلاعات داشته باشم در مورد اون بدونم و واقعاً این قضیه برام مهمه که اگه یه نفرم منو دوست داره باید حداقل یه ذره به حرفای من اهمیت بده این چیزیه که برای من خیلی اهمیت داره شاید شما این پست رو جنبه فان یا یه حالت بچه سال شکل ببینین ولی این پست برای من جنبه خیلی جدی داره . . #نری_فوریو_جرت_میدم #فوریو #فوریو_نظری_به_حال_ما_کن #bl