4cü bölümde heyecan yoktu aras&teo sahnesi çok azdı. saçma-sapan shiplere son verilsin artik dizinin en büyük sebebi iki kardeş zaten. Buarada cok guzel olmuş
2026-06-23 07:33:28
105
💩 :
teo altta bu arada
2026-06-23 16:37:36
105
era :
olur olur yeriz
2026-06-22 22:00:45
98
Han dan :
😘
2026-06-24 10:17:23
97
yaren :
abı ben unlu olsam sureklı bunları ızlerdım acaba bunlar gpruyor mudur
2026-06-23 12:24:38
89
༺ღ༒𝖆𝖍𝖘𝖊𝖓༒ღ༻ :
üst bence aras
2026-06-24 23:33:08
10
𝄞 :
tamam hadi öpüsün
2026-06-23 09:24:27
9
𝓜𝓻𝓼.𝓖𝓻𝓪𝔂𝓸𝓷𝓷 :
Sonunda istediğim editler bana bunlarla gelin işte
2026-06-23 07:25:41
22
ben goatim :
teom ustte
2026-06-23 01:12:47
17
𖦹Nyxiel丰 :
Öpüşün
2026-06-25 08:18:29
6
joode is my life🐺🦊 :
sonuna kadar buradayım 😌🤌
2026-06-23 07:45:17
5
⋆𐙚 :
olm bunların ship ismi arteo mu teoras mı
2026-06-23 18:53:33
9
To see more videos from user @weryyhwa, please go to the Tikwm
homepage.