ضروریات=جبر.... نیمه ضروریات=اختیار.....غیر ضروریات=هیچ چیز دلیل هیچ چیز نیست ولی بی دلیل هم نیست ریاضی،معادله ،نظم ، هیچ چیز شانسی نیست ،،،جالب بود ،ممنون دوست نازنین
❤️❤️❤️❤️❤️❤️درود فروان پروردگارتان بر شما باد
از مسیر ونقشی که داری نهایت لذت را ببر
بدون تو یک نسخه ی اورجینال با یک اثر انگشت منحصر به فردی
فریاد بزن من خوشبختم
تو هر نفس به بودنت افتخار کن
ولذت ببر از تنفس آگاهانه ات
صبح بخیر زندگی
خدای مهربان تاس نمی اندازد
قانونمند عمل می کنه
پروردگارا به هر چه بنگرم
تو در آن آشکاری عزیزم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-06-24 06:56:05
0
To see more videos from user @shadi.fahanzade, please go to the Tikwm
homepage.