بعيدا عن ان الفديو هزار انا عارفه
بس كلامك هيزعل ناس كتير بجد لا في ناس بتقبض ٢٠٠٠ او ٣ اكبر حاجه ٦ او ٧ وعدد الساعات من ٨ ل ١٢ ساعه مثلا
ف تخليه يكرهه شغله اكتر ويحس انه بيضيع صحته ع الفاضي ف حين ان في ناس تاني اهي مرتبها اعلي ربنا يرزق الجميع ولكن نراعي شعور بعض ف الحته دي بالذات لأن كل واحد بيقضي الشهر بمصاريفه بالعافيه