ℓi☽rα :
Sana verdiğim hiçbir şey için hakkımı helal etmiyorum. Ne geçen yıllara, ne döktüğüm gözyaşlarına, ne de seni ayakta tutmak için içimde verdiğim savaşa.
Seni severken kendimden eksildim,sen bunu sıradan bir alışkanlık sandın. Ben bir gelecek kurmaya çalışırken, sen sevgimi hazır bulup kıymetini bilmeden uzaklaştın.
Belki şimdi her şey yolundaymış gibi yaşıyorsun. Belki de geride bıraktığını sanıyorsun. Ama insan, kendisini böylesine seven birini kaybetmenin boşluğunu er ya da geç hisseder,vicdanında, pişmanlığında, ya da çok geç gelen sessizlikte…
Benim gözümden düştüğün an, en büyük kaybını yaşadın. Ve inan, seni affetmemekten daha ağır olan şey,bir zamanlar uğruna her şeyi göze aldığım kişiye bugün sadece kırgınlık ve yabancılık duymam.
Tüm emeğim, tüm fedakarlığım için sana hakkımı helal etmiyorum. Çünkü bazı yaralar kapanır, ama izi asla silinmez.
Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın. Kızlar, kendinizden fazlasını vermeyin. Her söze inanmayın, güveninizi kolay teslim etmeyin. En çok yarayı, en çok güvendiğiniz kişi açar.
Bir gün bu yazıyı okur musun bilmiyorum. Okusan bile sana yazıldığını anlar mısın, onu da bilmiyorum. Ama şunu biliyorum,Birini sebepsiz incittiğin, korkularına yenilip arkanı döndüğün anlar bir gün aklına gelecek. O zaman, yıllar geçse de, aklına ben düşeceğim. 🦋🌼 H.T.
2026-06-23 15:55:02