waarom zouden we denken dat 2 treinen naast elkaar AI is?
2026-06-23 20:29:11
3
DwaAs_aAp :
Hey vraagje, hoe komt het eigenlijk dat zulke treinen altijd een deel dubbeldekker rijtuigen hebben en dan 1 of 2 van die “oude” rijtuigen die maar 1 verdieping zijn (soms zelf in het midden random)
2026-06-23 05:33:46
7
Nathan :
Ook wel soms HSL0 genoemd doordat deze geen overwegen heeft en kruisingen met andere spoorlijnen en bijna over volledig tracé recht is. Jammer dat er in de tijd niet voorzien is voor 200km/h wat technisch wel mogelijk is
2026-06-22 22:18:38
2
teckelgek :
super 💯💯💯
2026-06-25 11:10:30
0
a_aron2011 :
Ejjj die trein heb ik zien passeren voorbij Hansbeke dus richting Oostende
2026-06-25 07:41:33
0
i_L_15 :
zit je soms op de s1 trein of een ic van Brussel of Charleroi of Nijvel naar Antwerpen?
2026-06-22 22:24:23
1
🐺🔥 :
Naar waar gaat verdieping -1 in gent Sint Pieters?
2026-06-23 06:20:46
0
Arthur Van de Voorde :
Rijden ze de volle rit 160 of zijn er ook snelheidslimieten gelijk de auto? ☺️
2026-06-22 21:58:20
0
callsign:Hyena⊙⊝⊜⁷ :
Veel succes in Brussel op 1 en 2 juli 😂 BTS 54.000 mensen, zal druk zijn
2026-06-25 17:55:15
0
Niels :
Zit je soms op de trein tussen Gent en Ronse?
2026-06-24 18:23:18
6
alainccj9yf :
mooi
2026-06-25 13:06:05
0
Ilko Tytgat :
Dit hebben we als voordeel: zo’n momenten spotten
2026-06-23 05:58:36
6
xavierstevens1 :
Cool wedstrijdje treinrijden 🤣🤣
2026-06-23 13:01:38
5
☃️ Alexis Cornette ☃️ :
Oh, zo'n mottige samenstelling: dubbeldekrijtuigen met een gewone. 😱
2026-06-23 08:35:26
2
Rica2010 :
gevaarlijke actie zeg
2026-06-25 13:15:41
0
nele_23.09 :
Fascinerend
2026-06-25 14:09:31
0
eldodebundel761 :
❤️❤️❤️
2026-06-23 08:47:56
0
Plopkoek12 :
😳😳😳
2026-06-24 12:37:47
0
To see more videos from user @louisvandetrein, please go to the Tikwm
homepage.