انا ما كنتش فاهمه الاغنيه دي بس خالتو وماما و بابا وجدتي الله يرحمها كانوا دايما بيغنوها لي وانا صغيره او لما بنسمعها بيفضلوا يشاوروا عليا بس عمري ما فهمت الاغنيه اتغنت ليه او اتغنت علشان مين او على مين اصلا او ايه معنى الاغنيه✨
2026-06-25 11:14:16
4
عبدالله بن شافعي :
انا ليه قريتها يا تمرجية ياتمرجية
2026-06-24 19:42:35
2
أَيتِن :
ربنا يرحمك يحبيبي يبختك بالسما ❤️
2026-06-25 21:20:54
1
مَــنـــولـــــةة🇦🇷♥. :
كل م اسمعها افتكر جدتي💔.
2026-06-25 17:42:25
1
ندند🎀 :
خليتي بينا وبعدتي عنا
2026-06-26 22:52:31
0
To see more videos from user @m2rfshwl2hy, please go to the Tikwm
homepage.