في 1975 كان مرتبي أقل من25جم.... كنت عايش ملك بنص المرتب... مايساوي25ج ذهب. 150000جم
2026-06-27 11:55:28
1
سوزان الجميزي :
ياالله ياعدل
2026-06-27 15:48:21
0
سوزان الجميزي :
2026-06-27 15:47:44
0
سوزان الجميزي :
2026-06-27 15:47:23
0
سوزان الجميزي :
2026-06-27 15:45:40
0
Rabea Shenoda :
من تقريبا 40 سنه لقيت 10جنيه في بيت جدي زي العشره القديمه دي اديتها لبويه بهدلني وساعه تحقيق جبتها منين وراح رجعها وكأنها كنت مبلغ كبير الله يرحمك يبوي انت وجدي
2026-06-26 07:44:30
0
انا والقمر :
@انا والقمر:يقول أحدهم
من 60 سنه لم أكن املك مالا يشترى جرام واحد من الذهب
لكن اليوم يمكننى أشترى 21 جرام ذهب بكل سهوله
لأن العشره جنيه لم يكن يملكها إلا الأعيان وأصحاب الأملاك
المقارنه .... اليوم أحسن وأفضل من 60 سنه
2026-06-26 07:25:33
3
Ahmed Aboutaleb :
احسن من قلته ياخالوووود 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-06-23 22:31:02
1
رجل من كوكب آخر؟؟؟؟ :
يعني العشرة جنيه تعادل 140الف جنيه النهارده واكتر
2026-06-24 20:43:33
1
albarun_1234.41 :
فقط يسأل عن هذا 👈 الحكم العسكري الفاشل
2026-06-26 08:38:22
1
ابو ملكAdel Mahmoud :
كان زمان جميل
2026-06-26 11:26:01
1
ibrahem :
كان ليها هيبة 😁
2026-06-25 19:07:28
0
A man :
بكل اسف
2026-06-27 18:18:00
0
نبيل محمد :
البركة في اللهبفة
2026-06-27 22:54:51
0
DAOUD :
❤️❤️❤️
2026-06-23 15:34:41
1
Amira Srour :
🥲🥲🥲🥲🥲
2026-06-26 11:27:45
1
mans :
😥😥😥😥😥😥😥😥
2026-06-26 20:15:36
0
سوزان الجميزي :
👍👍👍
2026-06-27 15:44:22
0
ابو يوسف :
🥺🥺🥺
2026-06-27 18:05:14
0
السوهاجيه👑🦋👑 :
😁😁😁😁
2026-06-23 04:12:44
1
To see more videos from user @khaled_monsef, please go to the Tikwm
homepage.