@mustikaahelmi: Honest review: this loose powder i bagi 10000/10! Please try😭 #loosepowder #makeuptips

mustikaahelmi
mustikaahelmi
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 23 June 2026 02:19:31 GMT
1636834
7991
68
838

Music

Download

Comments

ssfwqsraa
ssfwqsraa :
muka saya cepat berminyak , mcm atas hidung tu mmg kerap la berminyak , kalau duduk dkt dlm ac pun keluar jgk skit ii minyak dkt hidung , sesuai ke pakai loose powder ni ? sbb saya pakai yg brand lain tetap bercapuk atas hidung , dkt area lain okay jee , hidung je jdi bercapuk dgn foundation luntur
2026-07-01 09:04:38
91
girllllmunge
gegirllll :
kenapa 01 saya macam warna oren tak sama awak ☹️
2026-08-29 14:56:25
1
dayah2417
missD :
loose powder ni pakai lps pakai skintint boleh ke
2026-07-01 07:20:16
15
liyame03
🥀 :
i dpt 12 ringgit je sisis
2026-06-26 03:25:22
4
qaisarah_696
qaisarah_696 :
Rm14 💃🏻💃🏻💃🏻
2026-06-25 04:42:16
1
bellazana2407
❤️‍🔥𝐹 :
Sy dpt 13
2026-06-24 14:24:42
1
menutninetypie
myn ✦ :
Milkshake any undertone boleh pkai eh sis ?
2026-06-26 19:42:32
2
laalkahfi
Lalola :
rm10 je
2026-07-05 06:40:12
1
kyeomi1
somtamangga :
u pakai code apa sis
2026-06-25 03:17:26
1
jeehabasri
Nur jeeha :
Mmg best
2026-06-30 15:40:06
2
pavlovagirlie
Shanizam :
Sis pakai fd apa?
2026-07-03 06:35:32
1
sbjklmnops
s :
dapat 12 ringgit !!!
2026-07-01 08:55:40
2
diyyankaisara
🌸شهيرة امير🌸 :
tak suka bekas mcmnie hbis kalau terbalik jadi tumpah.. hmmm
2026-07-14 11:21:18
1
wanie.abdul
dear wanie 🦋 :
Kulit kuning langsat pakai apa
2026-07-03 05:13:46
1
audreyyyrs
Audreyyy :
sis pakai code brapa? sy kulit kuning langsat
2026-07-02 08:22:18
1
sahsyah444
Icaaahhh💃🏻 :
saya dpat rm11 jak🫠
2026-07-02 10:53:55
1
ismi.fatihah
🇲🇾 lsmi Fatihah ❤ :
Yg manaa best
2026-07-01 10:01:50
1
pr3y.vyn
vy :
dryskin sesuaii takkk plsss
2026-08-19 00:59:21
0
rrsyazsq
araa :
hii tumpang promotee, nak preloved loose powder g2g, code 00 milkshake, baru pakai sekali - rm17 inc postage, terima kasih !!
2026-07-01 10:37:11
2
tsyamre96
Tasyazamre :
Besttt doohh. U dapat free shiping beli 2 powder
2026-06-30 11:57:18
1
n.kdeghahh
خيرينا :
02 nampak lagi cerah la ke mmg lagi cerah dari 01 ?
2026-07-01 11:41:27
1
userrmniu
put :
klau nk buat highlight dekt muka kena amik code yg pling cerah right
2026-06-29 16:09:50
1
eeraya.annabia
bb :
klau pakai skintint code 03, sesuai ygmanaaaaaaa plisssss
2026-07-01 13:11:44
1
www.ayuandira
🦀🦀AYU ANDIRA 🦀🦀 :
Kalau biasa pakai mustard cushion tu powder ni pakai kode brp?
2026-07-02 15:23:30
1
kmyleaaa
kmyleaaa :
babe u pakai lens apaaa
2026-07-03 14:28:25
0
To see more videos from user @mustikaahelmi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About