tangina, sobrang hirap mo mahalin seemyu. Nasasakal na ako
2026-06-24 04:14:29
249
Christian Tero :
From Dream School CMU to DCPC😔😔
2026-06-24 23:54:54
73
:
both of my ate will be graduating from cmu as cum laudes 🥹
2026-06-30 12:48:57
72
Tugka?🧿 :
pag BSU mo uy
2026-06-24 19:16:17
30
Meang💗 :
Lala ka hadlok man ko mo skwela there uy😭
2026-07-08 10:55:22
27
isnot_hue.its.me :
soreh CMU, gihimong third option ehe🥹❤️🩹
2026-06-27 02:12:27
13
:
kulbaan mn ko pa enroll a (bs physics) 💔💔😭
2026-06-24 14:22:15
12
yantot :
pray for me, sana maka pass ako next year🥲
2026-06-24 12:38:35
45
MissRyu🏐💋 :
gakakulbaan nako, mag accountancy pud raba ko😧😨
2026-06-23 23:22:14
17
☁️ :
my TOTGA💔
2026-06-25 03:40:03
8
:
nice ang CMU mga ate ug kuya?
2026-06-27 08:15:20
10
stupidity :
sakit CMU? na mas sakit instructor. 3rd yr na unta hahaha back to 1st:)
2026-08-07 16:14:15
6
Mark_Nitsuga831 :
lahi rajud ang experience sa CMU... Literal na survival mode ka everyday sa pagkaon, gasto ug academics. pero sobra dyes ang kalipay ug excitement, katawa ug bonding🥺❤️bisan unsa kalisod pero ug maka baklay lang mos imung barkada, mawala na ang tanan kakapoy. ang tinabangay ug pag kinausa ❤️✨️
2026-06-28 12:38:13
20
kiya🎀 :
Hindi mn ako pinalad sa CMU but at least pinalad ako sa BUKSU 🥰🥰
2026-07-03 01:08:15
6
Deejeey ♊️ :
Miss you SeeEmYu 🥹 sorry for wasnt able to make it into the finish line 🥲
2026-06-24 22:30:53
5
Jane :
dream university kaayo nya di ka pinagpala🥺
2026-06-24 11:05:01
6
rey artiaga :
My dream school but still dreaming 😭 naiyak ako huhuhu yong tipong gusto mong maka pag tapos pero tadhana at mga reposibelidad ang nanguna sayo😭
2026-06-25 06:34:27
7
aeraaa :
sa iba nlng mo
2026-07-13 12:05:40
0
xoxo.pauiiii :
sakit kaayo higugmaon ang seemyu guys legit
2026-07-11 01:10:00
1
Jiren Sawayan :
I miss this place so much. ☹️But I had to stop schooling because of financial problems.
2026-08-16 18:35:08
1
Tomyot :
The only university i take💔
2026-06-25 10:26:39
3
mariya :
From CMUans to MVCians😭😭😭
Miss U CMU
2026-07-01 22:41:15
4
4re_kayb :
gusto mag CMU pero sa PHINMA napaingon kay wala pay tourism that time sa CMU, idk now kay I heard naa na daw BSTM
2026-06-27 14:46:11
2
Roventions1.0 :
graduating napud unta kaso na redirect jud HAHAHA
2026-06-24 15:51:22
4
To see more videos from user @aeakella, please go to the Tikwm
homepage.