@norfazlynn_: Korg yg yakin nak cakap dgn org tu wajib standby jup jup ni dalam handbag tau😆✨ @Konvymy #jupjupmouthspray #mouthspray #jupjupprobioticoralspray #spraymulut

norfazlynn_
norfazlynn_
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 23 June 2026 05:32:56 GMT
308
38
17
6

Music

Download

Comments

aimanpacharincikguinfo
AimanPacharin | CikguInfo :
Berbaloi belii
2026-06-23 05:47:19
0
alyssajohan
alyssa ✿ :
function sgt utk yg selalu ada meeting
2026-06-23 11:37:18
0
itsnashae
itsnashae :
Yang mana satu bau paling best?
2026-06-23 08:46:43
0
noorasykeen
asykeen :
Eh superb camni!!! 😍
2026-06-23 08:40:08
0
nurhayatimahadi
🧡❤‍🔥 Nur Hayati ❤‍🔥🧡 :
Wah, boleh try ni 🥰
2026-06-23 14:39:51
0
amyrah.myr
୨⎯amyrah ⎯୧ :
bagus nii
2026-06-24 04:28:38
0
greenishhhh_
Greenish 💫 :
berbaloi la beli 😍
2026-06-23 06:12:13
0
queenieme_
Miracha 𐙚 :
Berbaloiii beli 😍
2026-06-24 14:53:53
0
tyr4min
tyra :
wah rasa fresh ni
2026-06-23 06:21:38
0
jannahsobri
jannnnnnaaaa ᥫ᭡ :
funtion
2026-06-23 08:04:17
0
ohhtrah1
ohhtrah :
Ee packaging dia pun cantik! Kena standbyyy ni dalam handbag
2026-06-23 14:35:40
0
tyrahaffiliate
ShopWithTyrah ᥫ᭡ :
boleh grabb ni
2026-06-23 15:07:09
0
fieza_mokhtar
Fieza_mokhtar。✿ :
Menariknya kena standby satu bru confident nk mnyembang
2026-06-23 06:10:40
0
shemaodine
shemashaffy :
Wajib ada sorang satu tauuu! Nak bwk pon mudah, size kecik 😍
2026-06-23 06:00:52
0
deejakhadeejaa
DEEJA ʚɞ :
shop konvy barang dia mostly best 😍
2026-06-23 14:33:38
0
hanazira18
ZiraNia :
Mmg best, fresh je😍
2026-06-24 00:53:38
0
nrlndyya
ynaddy :
Okay ke product ni? Tengok macam legit 😍
2026-06-23 07:09:54
0
To see more videos from user @norfazlynn_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About