@_ngarw.0: تا ابد در ذهن ما جاودانید..🖤 18و19 دی ماه . .دی ماه، برای ما تنها یک فصل نیست؛ یادآور زخمی است که هیچگاه التیام نیافت امروز به یاد تمام کسانی که قلبشان برای آزادی و عدالت میتپید و در دیماه میان ما پر کشیدند، ایستادهایم. شما بهترین بودید؛ بهترینِ نسل ما که با رفتنتان، به ما آموختید چگونه برای آرمانهایمان استوار بمانیم. هرگز فراموش نخواهید شد، چرا که نورِ وجود شما در تکتکِ قدمهای آینده ما جاریست. یاد و خاطرهتان تا همیشه در قلبهای ما زنده و سبز است. 💔🕊️