@calcalist: בפרק חדש של פודקאסט "המערכת" חופית כהן אולאי ומאור שלום סויסה מפרקים את ההחלטה של משרד התחבורה להעביר 40% מפעילות המשאיות לשעות הלילה, ומסבירים מדוע המהלך הזה הוא "חצי קלאץ'" הפרק המלא זמין בכל הפלטפורמות ובאתר כלכליסט #ישראל #פודקאסט #כלכליסט #המערכת #כביש
I hope you will starting working by nights too!!!!
2026-06-23 14:25:20
1
נשר במדבר :
למה לא הפוך..הרכבים הפרטיים ינסעו הלילה?
2026-06-23 15:32:45
20
Azmi Jaber :
לא יהיה
2026-06-23 14:32:01
4
. :
לא אפשרי זה נחמד אבל זה לא יקרה
2026-06-23 15:57:31
4
שמחה בנאי :
זה לא אפשרי בלי משאיות לא יהיה אוכל בשום מקום
2026-06-23 13:29:40
8
Hammam :
אני נהגתי משאיות בארץ למעלה מ 35 שנים
בארבע השנים האחרונות עברתי לגור בקנדה
וכמובן עשיתי רשיון משאית ונוהג כמעט 3 שנים בכל קנדה נהג לילה יותר מאשר יום
בארץ הייתי עושה מקסימום יום עמוס 200 ק"מ ביום , כאן אני נוסע 1200 ק"מ ביום
תאונות קורה בלילה יותר מהיום פי עשרה
2026-06-23 13:14:44
4
abo abdalla :
3.2 טון זה טנדר
2026-06-23 16:37:55
2
Daniel Davidov :
עבודה רק בלילה? סבבה אז אני רוצה נטו 45000
2026-06-23 18:57:09
1
Brodyga :
איזה מיפהל עובד בלילה או בסופר
2026-06-23 18:41:58
1
Easybike :
כל הכבוד, מבורך 👍👍👍
2026-06-23 13:22:26
2
נתן :
ומה עם רעש 🤔❓
2026-06-23 13:35:05
1
khaled hojirat :
מה את אומרת
2026-06-23 16:05:16
1
VA :
2026-06-23 19:18:57
0
תומר יהוד :
כביש 1 לכיוון ירושלים משעה 6:30-9:30 אסור לעלות למשאיות ועדין יש פקקים
2026-06-23 20:10:24
0
יניב פלצוק :
הכול יעלה פה בארץ
2026-06-23 12:42:37
4
serghei :
משכורת 150 %
2026-06-23 12:53:35
0
Meli :
מסוכן מאוד בלילה
2026-06-23 19:36:45
0
dan_bmw :
במהרה בימינו אמן
2026-06-23 14:57:17
0
kinonoki20052010 :
אין בעיה , בסיס 40-50₪ נתו בחודש
2026-06-23 14:47:34
0
Miki Even :
מי ישלם למשאיות על איבוד העבודה ביום ?
2026-06-23 16:12:45
0
Alex :
שאלה באיילון בין 6:30 ל9:30 אין משאית ועדיין הכביש הזה פקוק מהתחת, תדאגו שנהג רכב פרטי ינהג במהירות המותרת באותו קטע כביש למשל 90 קמ"ש ולא 70 או 80 קמ"ש ועוד בנתיב האמצעי
2026-06-23 13:47:41
10
Oleg Titoff :
יש מחסור של 5,000 נהגי משאיות במדינה, ואם הרפורמה הזו תצא לפועל, יהיו עוד יותר.
2026-06-23 07:47:51
11
To see more videos from user @calcalist, please go to the Tikwm
homepage.