آدم کسی را نداشته باش فقط از همه چیز خسته تر از همیشه میشه
2026-06-23 10:34:58
1
titi.. :
زندگی یک دختر:)
2026-06-24 12:16:53
1
atrsa41 :
فقط و فقط یه ذره خستم 😔
2026-06-23 20:43:41
1
eghvxe5utdby :
کاشکی میشد تا صب تو کامنتا گریه کنم ولی چیکار کنم دیگ اشکی واسه ریختن ندارم بی صدا میشکنم و آروم به بد بختیام و همه چیز فکر میکنم و شاید سر همین افسرده یا روانی بشم🙃
ولی یه چیز دیگ تا حالا واسه کسی شده به خدا بگی:خدایا ترو خدا و زجه بزنی و گریه کنی؟:)
2026-06-23 23:23:06
1
HASAN :
🥺🥺🥺
2026-06-23 19:47:32
0
𐙚 𝒩 🦢⋆ :
🖤🙂🥀
2026-06-23 11:13:25
0
nil sadat :
🥺🥺🥺
2026-06-23 14:30:08
0
user32323744105 :
😔😔😔
2026-06-23 13:24:05
0
Somayya Razaqi :
😮💨
2026-06-23 11:22:40
0
Al4ong.Girl :
😅
2026-06-23 15:51:12
0
M :
🥀🖤
2026-06-24 12:39:43
0
To see more videos from user @dunya.382, please go to the Tikwm
homepage.