یک چیزی درونش تغیر کرده بود ...
در مورد من..
مثل اول صمیمی نبود.....
سرد شده بود...
مه نمیفاموم چه کار کردم...
اما....
بعد امروز تنهایت میزارم.....
میفامی چرا تنهایش ماندم.....
چون بیشتر از خودم به احساساتتش
اهمیت میدادم....
🥲❤️🩹.....
بعدز اموروز تنهایش گذاشتم.........
چون. خودش خاست تنهایش بمانم....
من هزار بار کوشش کدم که جگرخون نشوه...
ناراحت نشه..
ولی بازم نخاست کتارش بمانم..........
2026-06-24 08:17:58
2
𝐅𝐀𝐑𝐄𝐄𝐃 :
یکی به مزار هم جور کو💔🥺
2026-06-23 13:07:14
1
علی وفا :
یکی بری نیمروز هم جور کن برار🙂😊
2026-06-24 21:00:48
0
عــقــرب🦂 :
به پنجشیر یکی درست کو بابه❤️
2026-06-25 08:27:55
1
عــ͎̤͎ۥٰ۬ـۥٰ۬ـࢪبِ :
🥰🥰🥰
2026-06-25 03:19:42
1
Sami Akbari :
😳😳😳
2026-06-24 03:55:48
1
𝓗𝓮𝓵𝓪𝓵 ...🤍 :
💔🤭
2026-06-24 19:59:44
0
King SaMadi :
❤️❤️❤️
2026-06-25 09:53:50
1
To see more videos from user @ehsan__ii, please go to the Tikwm
homepage.