@eliron_giny: המודל הכי חזק שיצא החודש הוא בכלל לא מודל. מעבדה יפנית בשם סאקאנה שחררה מערכת בשם פוּגוּ. במקום לאמן מודל ענק משלה, היא בנתה מודל אחד שתפקידו לנהל את כל המודלים האחרים. שולחים בקשה אחת, והוא מחליט לבד מתי לפתור לבד ומתי לפרק את המשימה בין צוות של המודלים החזקים בעולם. במבחני הקוד הקשים בתעשייה הגרסה החזקה שלו עקפה את אופוס 4.8 ואת ג'י-פי-טי 5.5, בלי מודל ליבה אחד משלה. אבל הסיפור האמיתי הוא התלות בספק. אחרי שהוטלו מגבלות ייצוא על המודלים של אנת'רופיק, מי שבנה הכל על ספק אחד גילה שהגישה יכולה להיעלם בן לילה. פוּגוּ מנתב את העבודה למודל אחר אם אחד נחסם. תלות בספק אחד הפסיקה להיות החלטה טכנית. היא הפכה לסיכון עסקי. עקבו אחריי כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הAI