Scholen zijn alleen dicht omdat er geen zuhal demir zijn s
2026-06-23 09:31:15
148
Yanita92 :
Welke scholen zijn gesloten??? De school van onze kinderen is open.
2026-06-24 18:26:27
3
🄴🄻🄴🄽🄰 :
Ik moet vrijdag 2 uur fietsen
2026-06-24 05:27:00
50
Speeda :
In 2019 was het 40C en we moesten gwn naar school hoor
2026-06-23 10:18:51
15
lv11💯✝️ :
belgië???
2026-06-23 12:55:00
24
Zijlavoedaboy🤪 :
ik mochten kiezen van school dat ik naar school gaa off nie
2026-06-24 11:49:38
6
Fritvet :
Ik wil ook thuisblijven
2026-06-24 11:01:41
6
V 026 🎭 :
Oh ik heb morgen toetsweek 😭
2026-06-23 12:46:56
13
fotograafgenr :
altijd klagen te warm te koud te nat te droog🥺
2026-06-23 13:14:07
8
Jay🫡🏉 :
37 graden vrijdag
2026-06-23 10:14:56
4
robiniscool1244 :
Ik mag om 12 uur naar huis
2026-06-24 04:40:58
1
Jannah :
Ik was die dag in Parijs het was zo warm
2026-06-23 10:10:39
8
emily's horse life🐴🐴 :
wij moet woensdag donderdag en vrijdag maar een halve dag
2026-06-24 06:04:06
1
☀️💗Siennaaa💗☀️ :
Heyy dit is een vraagje voor iedereen Okayy dus ik heb donderdag sportdag en moet 12 kilometer fietsen en dan buiten klimmen,dan zaterdag ga ik met vriendinnen naar Walibi maar het wordt 36 graden dus dat is SUPER WARM maaarrrr,zondag heb ik auditie voor een danswedstrijd team hier will ik inzitten maar ik will geen zonnesteek wat moet ik doen ik ga echt huilen?
2026-06-23 17:31:07
0
Sterre de Cooman :
ik die dit weekend naar 24u van spa gaat😭
2026-06-23 09:50:25
1
Badsloef :
Mogen wij ook thuis blijven van ons werk ? 😭
2026-06-24 16:04:12
3
Mootje_3630 :
Overal niet alleen Frankrijk
2026-06-23 19:31:56
0
boemi-26x :
Wtf
2026-06-23 09:34:34
5
sc3-33 :
bro wa schole dicht omdat het warm is doe normaal man ik vroeger op deze warmte naar school
2026-06-23 10:01:47
1
you_know_emma29 :
Donderdag heb ik naar de 12:30 uur school en vrijdag heb ik pennenzakrok tot 19 uur, dus ja
2026-06-24 11:31:13
4
antiwef :
De meeste scholen in warme landen gaan al om 12 h in de middag dicht!!!
2026-06-23 12:54:57
0
bar vrouwtje mis angel :
gewoon open blijven iedereen. oet gewoon werken.he
2026-06-23 14:41:59
1
Urban Exploring :
De bouw blijf wel doordraaien! in de zon is het meer of 40 Gr😁
2026-06-23 18:19:53
0
𖣂︎ :
En ik die nog examens heb….✌️
2026-06-23 10:07:50
0
Reyad🥱 :
In Sint Niklaas ook rood maar geen scholen die dicht gaan zijn
2026-06-23 17:29:41
0
To see more videos from user @nws.nws.nws, please go to the Tikwm
homepage.