@stolethatshii: Let go of my dog 🦘 #kangarootok #australiatok #kangaroo #aussielife #kangaroofight

⃟
Open In TikTok:
Region: DE
Tuesday 23 June 2026 10:28:06 GMT
105411
9816
561
7068

Music

Download

Comments

thanos.again
Thanos :
I bet they are brother‘s
2026-06-23 14:57:52
162
s_w_7_7
SW :
2026-06-23 15:13:26
236
ramplifeuk
ramplifeuk :
Bro got front row seats 🤣
2026-06-23 16:24:37
64
alexq846
alexq846 :
When you have call the insurance company to explain why your outside roof collapsed
2026-06-23 14:36:15
71
spillednuts
SpilledNuts :
Excellent camerawork btw
2026-06-23 18:03:55
16
jmcb55
JMcB :
The kangaroos in Western Australia can jump higher than a house! (Houses can’t jump). 😂😂😂
2026-06-23 15:08:54
52
assro_97
A.G :
Thanks Camera men
2026-06-23 18:28:04
21
aston_040
ASTON_040 :
Invested at 100 likes - looking for 100.000
2026-06-23 12:35:03
47
yonisoprano
yonisoprano :
2026-06-23 15:37:17
16
pgmothoin3
badger78 :
if you put some old Bruce Lee movie sounds to this it would make it hilarious.😄
2026-06-23 13:45:43
17
funky_norm
TruckingWizard :
Red and blue shorts for the rematch, I lost track of the one I wanted to win with all that turning round
2026-06-23 17:13:59
20
abssthegreat
A.B.E🎧 :
Who yall got money on? I invested at 1600 likes
2026-06-23 14:28:59
19
yuki93299
Yuki :
2026-06-23 17:02:35
18
To see more videos from user @stolethatshii, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

أنا كنت خايف من اللي أنا فيه دلوقتي.. كنت بقعد بليل، وأفكاري تودي وتجيب، وأقول لربنا:
أنا كنت خايف من اللي أنا فيه دلوقتي.. كنت بقعد بليل، وأفكاري تودي وتجيب، وأقول لربنا: "يارب بلاش الوجع ده، يارب بلاش السكة دي، يارب ماليش طاقة على كسرة النفس والخذلان ده". كنت دايماً بهرب من اللحظة دي، وبقفل عيني عشان مش عايز أشوفها.. والنهاردة؟ النهاردة أنا صاحي بدموعي، عايش جوة الكابوس اللي كنت مرعوب منه، والوجع اللي كنت بخاف ألمحه.. بقى هو الحقيقة الوحيدة في دنيتي. أصعب حاجة إنك تلاقي نفسك واقف في نص المكان اللي كنت بتدعي متوصلوش، وتكتشف إن كل مخاوفك طلعت صح، وإن الناس اللي جيت على نفسك عشانهم.. هما أول ناس سابوا إيدك في عز العتمة وداسوا على خوفك. أنا خسرت طاقتي، وخسرت عشمي، وخسرت النضافة اللي كانت في عيني تجاه الدنيا.. وبقيت قاعد بطولي، بفتكر الأيام اللي كنت خايف فيها، وبقول لنفسي: "يا ريتني مشيت من الأول، ويا ريتني ما صدقت وعود مكنتش شبهي". بس خلاص.. القلم جِه، وفوقني. وبرغم إن الوجع كبير ومغطي على روحي دلوقتي، وبرغم إن الموسيقى اللي شغالة في خلفية حياتي حزينة ومبتفصلش.. أنا متأكد إن دي آخر ليلة هبكي فيها على غالي رِخص، وآخر مرة هخاف من بكره. اللي كنت خايف منه حصل، ومبقاش عندي حاجة تانية أخسرها.. ومن اللحظة دي، الشخص الضعيف اللي كان بيترعش من الفراق مات.. وهتشوفوا بعده حد ناشف، الأيام مش هتعرف تكسره تاني. #ريبوست

About