Kiya such ma last video plss yar akhri video ha reply hi de do 🥺 kabhi reply NAHI diya 🥺🥺🥺
2026-06-23 11:14:30
6
Sardar Makki Khan Shaikh👑 :
Mustafa, don’t be sad InshaAllah the bad days will pass soon and better days will come InshaAllah your work will also rise Our prayers are with you Stay happy and blessed😭💔🙏🏻
2026-06-23 15:38:33
6
“(Kagaz”)🕷️🕸️ :
Nhi Oye
2026-06-23 16:17:30
11
Suffi jan :
nhi bhai 💔❤️🩹
2026-06-24 11:09:19
8
𝐓𝐀𝐍𝐙𝐄𝐄…🌸💫🤍 :
assalam O Alaikum bhai ek advice don gii agr achii lagi toh thk wrna ap ki marzii dekhein agr ap TikTok kisi ache decision se chor kr ja rahe hn toh phir sai h lakin agr ap kisi ki waja se ya kisi k hurt krne ki waja se ja rahe hn toh na jayn q k ye duniya ab bht chot detii h lakin sb ko strong hona chaia asyy hrr nhi manayn ap or phir dekhayn k agr ap kisi ki waja se ja rahe hn toh ap in logon ka socho jo ap ki vedio ka wait krte hn ap ki fans hn bht or ap k friends bhi wo bhi nhi chate k ap jao sb bht sad hn ye baat yad rekhayn k agr koi humare baree me nhi sochta toh hume in ki trh nhi hona hume dosron ka sochna chaia ab ye duniya sirf apne bare me sochtii h lakin hume asa nhi krna chaia umeed krti hun ap smj gay hun gee agr advice achii nhi lagii toh ap ki marzii first time ap ki vedio pr comment kiya hopefully k ap apne friends ko support kro Apne fans ko bhi na k chor jao 😳🥲
2026-06-24 17:37:12
9
خانہ بدوش☘️ :
Kiya howa hai bhai jan😭🙂
2026-06-23 20:15:51
8
Danger Girl 🔪☠️💀 :
Kiya such Mai 😳
2026-06-23 11:13:22
6
🇧🇦 QASIM 786 🇧🇦 :
Bhai Ruk jao Na 🥹
2026-06-29 11:53:35
1
👑Mannat👑 :
please na jao
2026-06-24 07:16:32
1
❥♡ᴍᴜsᴛᴀғᴀ's ғᴀɴ♡❥ :
I miss youu😭
2026-06-23 14:06:47
5
💕💕💕💕 :
2026-07-14 16:36:33
2
cricket is my life 🏏💓💕🌹 :
Mustafa Jani
2026-06-23 11:11:28
9
MARRY 💗👀🫂 :
Kiya howa mustafa kiyu last video h ye please batao 😭😭😭😭
2026-06-23 11:15:35
5
~✓Warda Rauf👑💫🫀 :
please please please please please please nahi Jao 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
2026-06-23 14:49:56
5
Suffi jan :
nhi jan🥹🥹🥹
2026-06-24 11:08:16
5
sad_girl_🥺 :
ap ko kya ho bhai bolo
2026-06-29 14:54:26
1
cenZs💗 friend :
bro pleaszzzzzzz
2026-06-24 07:39:40
3
PUNJAB POLICE🚔🚓 :
plzzz nhi jaooo😞😔
2026-06-24 12:43:42
4
cutie pie :
please ap wapis. a jou na ap ka bagar Dil nahi lagta please 🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭
2026-06-28 18:44:06
4
❀ 𝑴𝒊𝒔ح𝒊 ❀ :
please mustafa mat jao ek apki video hoti thi Jo main dehkti thi 😩 please mat jao please please please please 🥺 mat jao
2026-06-26 02:05:25
1
cutoo :
mustafa ap ko pata hn ka ma ap sa milna Karachi arahi thi Lekin jis din hum na ana tha os din ap ki last video agai ma ek dam sa shocked ho Gai or ma bohut rohi hon Lekin ap Mera Dil sa kabi nhi Jao ga kiyamat tak nhi I love you so much and mujy pata hn ka ap dobara jaror aoo ga inshallah 🙏😭🥹