@etemoglu03: ip bağlama tekniği ,#kayasubobinaj #afyonkarahisar #watersubmersiblepump #waterpump #dalgicpompa

Etemoğlu
Etemoğlu
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 23 June 2026 12:09:31 GMT
335713
2298
46
408

Music

Download

Comments

38bugra_krks
B KARAKUŞ :
Ustacım biz 2.50 tek damar kobloyla bağlıyoruz daha sağlam oluyor
2026-06-24 08:39:04
7
altangvc.40
𝒜𝓁𝓉𝒶𝓃 𝒢ü𝓋𝑒𝓃ç :
detaylı çekim gelirmi resim
2026-06-25 15:52:11
2
sefatrtkk
Sefa :
en iyisi koli bandı
2026-06-23 19:59:46
2
apobeyy51
BeReKet vİnç Abdurrahim :
balya ipi çok güzel oluyor bu da güzel olfu eline sağlık kardeşim
2026-06-24 04:58:50
2
aziz.abdan5
Aziz Abdan :
Mardin'de 3x 95 iki kablo bazı kuyular 120 izole celik telle baglaniyor
2026-06-24 19:30:45
1
ardasahinkaya_14
Arda Şahinkaya _14 :
izole band yap
2026-06-23 17:34:30
1
ismailinci1
İsmail inci :
Tek damarlı bakır kabloda iyi oluyor usta
2026-06-24 07:28:03
1
gaddar_bedri
Ahmet🥀 :
Düet açıksa bide ben göstereyim 😁🥺
2026-06-23 18:15:07
1
memetizoll63
mehmetizol17 :
o ip zamanla çürür çelik yumussak tel ile yap daha sağlam olur gerilir hatta
2026-06-23 18:51:30
0
maurino8526
maurino :
da noi adoperiamo il nastro da elettricista e funziona benissimo
2026-06-25 08:23:00
1
aydogan_ay
Aydoğan :
çok güzel olmuş
2026-06-24 04:49:20
1
fasl123446
user2177272947463 :
والله من تعقيد عندك
2026-06-25 04:45:22
1
nuhyldr
nuhyrdm :
klips
2026-06-23 22:05:29
1
itas_elektrik
⚡️💡🪛🔌İTAŞ ELEKTRİK ⚡️💡🪛🔌 :
Çok başarılı 😅
2026-06-23 19:14:26
1
etemoglu03
Etemoğlu :
ip bu saygıdeğer meslektaşlarım denemenizi şiddetle tavsiye ederim ❤️
2026-06-23 19:53:04
0
mehmet.ygt.7
Mehmet YİĞİT 🧭 :
ağa ip 4-5 seneye çürür yırtılır
2026-06-24 06:39:41
1
crazy_farmer_42
Ömer :
bant diyenler 1 sene sonra fan temizler artık😅
2026-06-23 20:50:25
1
hasan.hseyin.bara
HASAN BARAS ZEHEB AVCISI :
GOLAY GELSİN REİS CARTTAN CURTTAN BANTTAN İYİDİR YOLUN AÇIK OLSUN
2026-06-24 02:17:50
1
abdullah_199526
Abdullah Coşkun :
Balya ipiyle bağla düşen pompayıda getiriyor
2026-06-23 18:12:15
0
josecartaman459
Mateo el amor de mi vida :
Usa la goma de un auto o de moto y con eso se ata mejor aca en mi pais se le dice camara de auto o moto
2026-06-24 01:00:30
1
luigidesimone77
luigidesimone77 :
le fascette
2026-06-25 00:02:11
1
suud_elitas.7
𝙎𝙪𝙪𝙙_𝙚𝙡𝙞𝙩𝙖ş.𝟳 :
İp yerine yeşil çelik bağlana teliyle yapsanız daha iyi değil mi
2026-06-23 17:32:16
3
elcionee90
elcionee90 :
O bom é arame 6mm de cobre
2026-06-24 01:34:18
1
azat6347
İsa Yeşilot :
böyle video çekerek bu ipin fiyatını da dörde katlayacaksınız bari paylaşmayın kimse görmesin faydalı bir şey ama şimdi bunu satanlar görecek bu ipin fiyatını dörde katlayacaklar günümüz Türkiyesi’nde yaşıyoruz
2026-06-24 07:40:26
1
canmehmet_47
Mehmet Ali :
nerden nereye hani bakır tel atılıyodu
2026-06-26 07:03:23
1
To see more videos from user @etemoglu03, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About