لا ده مش اللي بيحبك ده اللي معندهوش كرامة
أنا عمري ما كنت ضد التضحية أو المحاولة للوصول للشخص اللي بحبه بس لو الشخص نفسه مش قابل المحاولة وبيصعبها عليا لي أذل نفسي..؟!
2026-06-23 22:20:56
1
To see more videos from user @khadija.s.16, please go to the Tikwm
homepage.