@omadatanea: 🤣🎤 Ο Ροντινέι προσπαθεί να μάθει ακόμα ένα ελληνικό τραγούδι! 🇧🇷 Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού εμφανίστηκε σε story να τραγουδά το «Αθήνα μου» του Κωνσταντίνου Αργυρού, δοκιμάζοντας για ακόμη μία φορά τις… φωνητικές του ικανότητες στα ελληνικά! 🌕 Άλλωστε, ο Ροντινέι έχει ήδη γίνει αγαπημένος του ελληνικού κοινού με τις ερμηνείες του στην «Πανσέληνο» της Δέσποινας Βανδή, το οποίο είχε γίνει το προσωπικό του… soundtrack. 😂 Λέτε να βρήκαμε το νέο χιτ του Βραζιλιάνου; #μπουζουκια #olympiacos #ροντινει #βανδη #αργυρος