Iyi akşamlar vize ihlalimden dolayi 5 yil kaçak kaldim 3 yil gecdi cezaparami da yeni ödedim muhtamelen 5 yil deportum var davayi nasil acarim dava ne kadar sürer anlatabilirmisiniz rica ediyorum🌸
2026-06-25 19:23:01
0
malikaa_47 :
Dava kaç ay sürer?
2026-06-23 16:00:03
1
𝓜𝓤𝓢𝓣𝓐𝓕𝓐 :
2 ay itiraz için dava açabilirsiniz diyor o süre geçmişse dava açmak mümkün mu
Benim Türkiye'de Çalışma iznim var hala aktif ama Türkmenistan Bana 3 sene Deport vurmuş ama neyden vurmuşlar bilmiyorum ben nasıl gelebilirim abi teşekkürler
2026-06-24 12:56:58
0
mehinnur777 :
Azerbaycan vətəndaşıyam. 5 yıl drporum var. nasil kimlə dava açım. 1.6ayim kaldı türkiye girmeye. nasil yardımçı olursuz
2026-06-23 13:33:40
0
Melek :
arkadaşlar türkiye den 6 ay deport Türkmenistan dan bır sene deport aldım türkiyenın deportu bıttı Türkmenistanın deportu aralıkta bitiyor ikamet vızesı yanı 3 aylık vıze ile gıden veya başka gidenler varmı varsa hangı vize ile gıttınız
2026-06-23 19:11:59
0
B&B 🧿🧿🧿❤️❤️❤️ :
abiciğim ç117 kod nasıl kaldırılır yani kaldırıp da tekrar geri gelebilir miyim?
2026-06-23 17:05:55
0
degersiz :
davayı nereye acmak lazim
2026-06-23 16:29:16
0
Rakel Raya :
Merhaba abi benim deportim bitmesine 2 ay kaldı şimdi Türkiye geldikimde havalimanında ceza odecemi .Dondikimde ceza paramı odememisdim.
2026-06-23 20:40:41
0
X.Xamdamov :
👍👍👍
2026-06-23 13:33:56
0
eminbayevna :
👍👍👍
2026-06-24 16:36:14
0
To see more videos from user @halil.ko33, please go to the Tikwm
homepage.