بعد اذنك يا هندسة انا عندي اللاب قاري الهارد على انه HDD وهو اصلا nVME ايه حل الموضوع دا
ولما ياجي اعمل shut down او restart الحهاز بيفضل يحمل ويدي ايرور وبعدها بحوالي تلت دقايق يفتح تاني لوحده يعني انا الكريقة الوحيدة اللي بقفله بيها اني اضغط ع الباور لحد ما يفصل
2026-06-23 21:13:16
0
Bahij Badri Abu Laban AlBazawi :
عظمة
2026-06-23 15:10:26
1
Ahmed ibrahim :
♥️♥️♥️
2026-06-23 14:19:29
1
To see more videos from user @samyhabashy4te, please go to the Tikwm
homepage.