mensen in de winter: ik wil echt graag de zomer terug!
de zomer: ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
2026-06-23 15:34:02
1
Jos Goudswaard :
Strl je niet zo aan
2026-06-23 18:29:49
0
DiamondLevi :
kon het maar gewoon 10 graden het hele jaar zijn zoveel beter
2026-06-23 19:30:10
3
George the protogen :
klein beetje warm...
2026-06-23 18:10:01
0
Hollando Fred :
we are not great britain
2026-06-23 21:58:57
0
76 :
nee hoor, is vaker warm geweest, stel je voor 17de en 18de eeuw geen airco en standaard 2 tot 3 graden warmer als nu of 1976, hittegolf van 10 dagen boven de 30 en iedereen in het water.... maar climaatverandering... ookh nee wacht KNMI dat de meetresultaten uit het verleden aanpast naar beneden zodat er 30 hittegolven verdwijnen uit de boeken....
2026-06-23 21:56:35
0
Dashric🇳🇱 :
Zwanus
2026-06-23 15:51:03
0
MadBob :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-06-24 06:02:07
0
To see more videos from user @dutchreview, please go to the Tikwm
homepage.