πάει το καλοκαίρι για μένα, εγώ φοβάμαι τα άλλα ψάρια, τώρα με αυτά που ακούω τελείωσε
2026-06-23 16:42:55
43
Djartklom :
2026-06-23 17:18:55
22
Luz💫 :
Τέλεια θα περάσουμε φέτος.
2026-06-23 18:50:42
8
nikos :
ψέμματα
2026-06-23 18:23:09
9
vibes4u :
αυτό μας έλειπε
2026-06-23 19:10:30
2
αναστασια :
εχεις δυνατο δοντι
2026-06-23 18:28:06
0
yianis_petrakis :
😳
2026-06-23 14:34:23
1
Julia Leon de Igarzabal :
Μια χαρά είχα κι εγώ να υγράνω το νινί μου και τώρα θα φοβάμαι το λαγο να με δαγκάσει 😳
2026-06-23 17:03:54
9
tony weiss :
Γιατί τρομάζετε τον κόσμο ρεεεε
2026-06-23 18:24:53
5
efthimisbekios :
στη τρομολαγνεια είμαστε νούμερο ένα...
2026-06-23 19:25:21
3
panos :
Κάντε μπολια😂😂😂😂😂
2026-06-23 18:33:31
3
ifgttv :
την έχω περάσει αρκετά καλοκαίρια σε πισίνες μια χαρά δροσιά ήταν μην πω και καλύτερη δροσιά από την θάλασσα
2026-06-23 19:37:12
0
Nostalgos75 :
2026-06-23 19:19:39
1
theod :
τον εύθυμη δάγκωσε?
2026-06-23 18:39:04
0
Παναγιωτα :
Μας ζαλίσατε
2026-06-23 19:27:54
0
can only changed in7days :
με τα τροχαία υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα αλλά καποιοι προτιμουν να τρομάζουν τον κόσμο. να φυγει από τις ακτές, να πάει πληρώνοντας στις πισίνες και να μείνουν οι ακτές για τις δικές τους επενδύσεις. κρίμας
2026-06-23 18:35:35
3
Giorgos iliouGiorgos Iliou :
για μεγάλο ψέμα το όλο θέμα...
2026-06-23 19:25:34
0
OLGA VLACHOY :
😁😁😁😳😳😳
2026-06-23 16:24:37
1
Ταξιαρχης ταξιαρχος 🛡⚔️🫡 :
😯
2026-06-23 15:59:10
0
Fotini Mavraki :
😢😢😢
2026-06-23 18:37:47
0
Vasill Vasill :
😁😁😁
2026-06-23 19:50:28
0
To see more videos from user @iason1602, please go to the Tikwm
homepage.