لو سمحت هو عادي اقدم في الكليه الحربيه بعد الثانويه العامه علي طول
2026-06-24 16:28:46
1
Mohamed55 Mohamed55 :
انا حلمي التنين وعادي 😉😎 بس كن مع الله تنجح
2026-06-25 15:23:43
1
🤑Hoسام :
ةنا كمان
2026-06-25 14:16:30
1
صابر الوديعى :
يارب اكرم ابني يارب يقدم في ألكليه الحربيه وينجح ويتقبل يارب فرحني وفرح ابني اكتبهاله اجبر بخاطر ابني واجبر بخاطري ياسند من لا سند له معجزه من عندك حقق امنيته وحلمه والدعاء يامن تقول لشيء كن فيكون فبقدرتك تسهل النجاح والقبول في الكليه الحربية يارب يارب يارب
2026-06-24 12:48:43
2
ňemo🥶 :
كفس برو ماكس
2026-06-25 16:38:35
0
Yasin Esmahil :
ان شاء الله ربنا يوفقك
2026-06-24 23:26:11
1
ميدو :
ايه يعني الكلية الحربية
2026-06-25 12:25:32
1
RaMy :
يارب رامي يجيب مجموع عالي في ثانوية عامة🤲
ادعيلي اجيب مجموع عالي في ثانوية عامة🤲
يارب حربية أو شرطة🤲🥺