يا شباب انا بدي اشتري ايفون 13 برو ماكس هل تنصحوني في ولا لا
2026-06-28 09:14:44
1
Abdallah Hossam :
جماعه s23fe ولا 14 pro Max
2026-06-28 13:16:46
0
K H A L E D | خالد :
الأجهزة الرائدة في الاندرويد تتفوق :
حرية أكبر بالنظام والتخصيص.
بطاريات أكبر وشحن اسرع بشكل ملحوظ
تعدد مهام أفضل وتقسيم شاشة حقيقي
مواصفات أعلى مقابل السعر
تتفوق بالتصوير الليلي والزوم البعيد
تقنيات جديدة تصل للأندرويد أولاً
2026-06-24 06:01:16
3
𝐘𝐚𝐬𝐨𝐧. :
تلفوني ١٥ برو ماكس وأنا فقير.
2026-06-24 11:47:49
6
メاحہمـد :
انا شايف ان رقم 5 هو اهم سبب 😂
2026-06-25 03:38:39
2
هشومي خالد :
اكبر مقارنة ظالمه هيا تقارن ايفون بي جوال أندرويد رخيص في الناس اشترون أندرويد رخيص ويقولون يعلق تصوير سىء جودة تطبيقات سىء هذا صحيح بس في أندرويد رخيص في سامسونج فئة الترا مافي كلام هذا سامسونج الترا فخم في تصوير تطبيقات تواصل اجتماعي و جودة هاردوير فخمه قارن سامسونج 23الترا و ايفون 15 برو ماكس او سامسونج 24الترا و ايفون 16 برو ماكس هذا مقارنة صحيحة ما تقارن أندرويد رخيص مع ايفون
2026-06-23 16:28:58
9
🇧🇷🖤,NEYMAR :
تنصحوني اشتري ايفون 13 عادي
2026-06-24 08:47:53
0
حـــ𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒆𝒅ـمـو ⚡️ :
جدعان اجيب ١٣عادي ولا ١٢برو ماكس
2026-06-23 21:37:57
8
شروحات ابيتو :
طيب ريد ماجيك.
2026-06-24 00:11:19
1
محمد :
حتى مع الايفون17بروماكس مابتكملش يوم🤣🤣
2026-06-23 20:39:00
9
Elsayed Rezk🇪🇬🇦🇪 :
برأيك افضل موبيل ايفون قيمه مقابل سعر
2026-06-23 14:03:43
2
عمر عبدالناصر :
عايز اجيب 12 تنصحني بيه ولا لا
2026-06-24 23:22:54
1
Mahohawk Mark :
يفضلون الأيفون على الأندرويد و سامسونج محتله على السوق كامل ؟
2026-06-25 15:05:35
2
𝓐𝓱𝓶𝓮𝓭 :
ينفع review على iPhone 16pro؟؟
2026-06-23 19:40:46
3
عبدالله العلوي 🇸🇦🌴 :
كلام فاضي
2026-06-24 13:26:25
1
𝓵𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻 :
ايفون 17 و البطارية مش احسن حاجة
2026-06-25 08:25:20
1
AhmedQadfgh3456544y7888 :
ياريت فديو عن android و ايفون مش حلوه غير 2 ميزة : apple Pay/ magsafe
2026-06-23 14:56:10
0
استر يادولي :
انا عايزك ترد معلشي مين الأحسن فيهم الRealme GT 6T ولا الpocoF6
2026-06-24 11:47:09
0
𝑮𝑯𝑶𝑺𝑻 :
عن تجربة الايفون والسامسونج الايفون افخم من كاميرا وسوفت وير وجودة تصنيع لكنه مغلق مو زي الاندرويد عامة والسامسونج ممتاز بس الايفون افضل صراحة شوفه تصوير الايفون واحكمو
2026-06-24 07:13:30
1
Walter whiten :
يسطا بس فكرة شراء ايفون 6 لغاية اللحظه ده تخلينى محترمش الشركه واتأكد إنها شركه فلاحين فعلا
2026-06-23 15:44:31
1
𝑫𝑶𝑴𝑨⭐ :
ممكن الي معا ايفون يكتب كومنت في ايموجي ايفون زنا انسخهم
2026-06-23 23:20:11
0
official Ahmed ⛴F :
طب انا حاليا بستخدم اندرويد وفي اوبشن انا دلوقتي داخل بميزانيك 20000 جنيه هل اخش في الايفون 13 زيرو مش زيرو معلش كسر ولا اخش في تلفون اندرويد امكانيه جباره شاشه سلسه بس هفقد السعر لما اجي ابيعه اختار ايه انصحني
2026-06-23 17:34:12
1
a7medi_media 🇧🇭 :
اسمح لي اخي الكريم راجع معلومة استغلال قدرات السوفت وير .. لانه قوة الايفون في تطبيقات وكاميرات السوشال ميديا لااااادخل لشركة ابل فيها وانما ( مطورين برامج السوشال ميديا ) الديفلبرت .. اسهل لهم يطوروا برامج السوشال ميديا لجهاز واحد عند شركة أبل ( الايفون ) وصعب يطورون تطبيقات السوشال ميديا لدعم اجهزة الاندرويد لكثرة الشركات والاهواتف الي تعمل بنظام اندرويد ...
2026-06-28 15:56:51
0
a7medi_media 🇧🇭 :
التطوير 😅😅😅😅
2026-06-28 15:52:45
0
To see more videos from user @a7medsadoma, please go to the Tikwm
homepage.