@izharullahkhushal0: #foruyou #viralvideos #500k #izhar #forupage

Izharullah khushal
Izharullah khushal
Open In TikTok:
Region: FR
Tuesday 23 June 2026 14:02:46 GMT
100145
4458
198
2270

Music

Download

Comments

alyx2868
꧁🔥 𝘼𝙇𝙔𝙓🦁꧂ :
ته سنګه ژوندی پاتی ېې🤔
2026-06-23 18:31:54
5
sahilo0420
sahilo!420☝🏻🦅 :
زه ساختمانی کار کوم هیس خبره نشته سهر نه تر ماخامه
2026-06-23 15:51:54
5
mrsilentboy3060
🇨🇭Silent- boy 🇫🇷 :
خوشال صاحب مونږ پکی 13 ساعته کار کوو
2026-06-23 21:26:38
0
ehsanullhsafizade
SultAn🇦🇫🇫🇷🇩🇿🖤 :
زه وس ده کار نه راغلم🤣🤣
2026-06-23 14:11:16
28
uthmanghani3
Uthman Ghani :
زموږ خو نن 51 درجه سانتى ګريډ
2026-06-23 15:03:47
1
arshadkhan1afg
✌♤ α𝔯𝕊ⓗ卂𝔡 Ҝ𝐡𝔞Ň 💔 :
2026-06-23 14:34:47
2
ll._.kunduzi._ll
🪐♣❕ :
بلجیم که نن 49 درجه وه😳
2026-06-23 16:08:29
0
sami.23m
Sami :
زه اوس کار نه راغلم
2026-06-23 14:55:08
2
moussaa170
Moussa🤍 :
2026-06-23 16:01:04
0
mr_zwak_203
٭🥷_𝙼𝚁_𝚉𝚆𝙰𝙺٭ :
زموږ ښار که 40درجې دی او 11 ساعت کار کوم🔥😫
2026-06-23 14:39:11
4
haroon5166
Mohamad haroon :
پاکستان فنجاب فیصل اباد
2026-06-23 16:56:29
1
ajab_ahmadzai1
🍃AJAB ⤇𝑨𝒉𝒎𝒂𝒅𝒛a𝒊🦋 :
زہ ھم دی گرمی کی کباب پخوام 48 گرمی دہ 😁
2026-06-23 14:50:10
9
j_a274476
،،هیله،، :
مونږ دبی کی یوو دلته هم کرمی بیخی زیاته ده بهار وتی نشی❤️😊
2026-06-23 17:10:37
0
zaamir15
🎤乙͢͢͢สm𝔦r🔰 :
مونږ به کوېت کې په 50 او شپیته درجه حرارت کې کار کولو د اروپا ګرمي داسې راته ښکاري لکه پسرلی🥰🥰🥰
2026-06-23 20:21:09
1
hajitoor313
AKRAM :
مونږ په همدی ګرمی کی 15 ساعته کار کووو😂😂
2026-06-23 14:18:58
0
ii._.alvin._.ii1
🇧🇩🥸 :
زه په ١٢ ساعت uber کار کوم فرانسه کی 😳
2026-06-23 15:11:18
2
karwan1020
Karwan🇧🇪 :
1000🌡️🌶️
2026-06-23 17:03:51
1
nasih.88afg
ناصح ننګرهارې :
لندن کې باران وه نیوکاسټل شار کې
2026-06-23 22:04:19
0
apple.user48348693
Sta🤐💔☝️ :
2026-06-23 14:32:23
0
sbawon93
❤️🇦🇫خاموش هلک 🇦🇫❤️ :
2026-06-23 14:15:26
1
khadidshah05
HADID SHAH :
42 درجه ګرمی کی کار کو هر وحت 14 ساعته
2026-06-23 14:23:46
1
nangialymomand2
🥷🏻 :
😁
2026-06-23 15:29:08
1
mohammadulla48
MOHAMMADULLAH🦅 :
Je travaille cette sur cette t'inquiète frérot ça sert à rien😂
2026-06-23 21:45:07
0
faridasadi332
Ahmad amir :
په خدای قسم، زه په فرانسه کې یم. زما دنده سخته ده. زه ټوله ورځ د لمر لاندې کار کوم. په تیرو څو ورځو کې دا ډیره سخته وه.
2026-06-23 21:31:43
0
afgn174
(。♥️𝐇𝐢𝐝𝐚𝐲𝐚𝐭♥️。) :
Bordeaux واس
2026-06-23 15:18:37
0
To see more videos from user @izharullahkhushal0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About