@userr_hensem: Still a dream fight... for now 👀🔥 But I truly believe Rifdean Masdor will be the first fighter to defeat Nadaka in ONE Championship and bring the belt back to Malaysia ❤️🔥🇲🇾🏆 #userr_hensem #rifdeanmasdor #onechampionship @Rifdean
kalau nadaka kalah dia malu sebab dia dh 10 juara dunia, klau dean klh dia x malu sbb dia lwn juara dunia
2026-06-24 02:07:44
1562
Cartenoir :
kalau fight ni aku bagi rate 30% untuk rifdean and 70% untuk nadaka. sebab apa? sebab gelar juara bukan gelar semata mata
2026-06-23 21:04:39
702
haziq skywalker :
nadaka patut jumpa aku dulu baru rifdean
2026-06-24 06:26:57
154
Mael :
Dean blum pernah main 5 round nadaka sdh pernah main 5 round aku rasa kalau dean dk bolh k.o kn nadaka di round 2 atau 3 nadaka akan menang poin
2026-06-23 22:45:56
89
marshal :
ni masdor kayak Nelson njir, kayak gk jago tapi jago ngerti gk sih?
2026-06-24 01:18:14
131
tb :
jauh lagi tu nadaka speed padu
2026-06-24 02:43:05
23
Telebs :
Counter nya
2026-06-26 06:18:06
19
cipet :
tktau la mcm mne rmai org ckp dean akan menang, sebb bgi aku level dean dngn nadaka terlalu jauh lagi, konfem jdi mcm jojo vs shimon (jngn kecam, sekadar kongsi pendapat)
2026-06-24 07:53:47
13
n i k o :
nadaka banyak main kaki.. risau jadi mcm jojo vs shimon ja
2026-06-24 04:49:54
29
𝓜𝓲𝓻𝓾𝓵 𝓝🖤 :
10x World Champ Vs 4x World Champ Seruuuuu 🔥 ALL IN 🇲🇾
2026-06-24 04:14:11
9
@🙇 :
คนละระดับ
2026-06-23 23:56:16
25
Mr Ijal :
Aku rse style fight nadaka xboleh menang lawan style fight rifdean..nadaka xkn mampu berlari spnjang fight,Sbb rifdean bijak cari ruang dan defend..aku yakin sngt dean akn dpt bawa balik belt ke malaysia xlama lagi..
2026-06-24 02:51:59
18
Oneday :
Power ko dean,power point nadaka
2026-06-23 19:47:27
7
กินแต่ไก่ :
เอาแบบไม่อวยยังห่างเยอะมากเลย
2026-06-24 06:39:12
13
juan :
gua indo all in rifdean sih, mau kalah atau menang dia dapat pengalaman lawan fighter bagus
2026-06-25 02:42:45
14
Ejen01 :
Gw lagi layak jumpa nadaka
2026-06-24 04:48:22
7
່ :
rifdean sama Alif fighter Malay yang gua suka liat fightnya+ respect orangnya
2026-08-01 07:42:41
7
𝐾𝑦🎱 :
Ya ramai yang tahu level Nadaka tapi di atas ring kita tak tahu sebab rezeki masing² Rifdean pun padu juga sebagai rakyat Malaysia kite kena support fighter Malaysia bagi semangat insyaallah dean boleh kalahkan nadaka
2026-06-24 00:24:17
28
Aiman :
All in dean🔥👍.
2026-06-24 01:45:46
6
ReepTsoul :
Harini baru org tau yang juara IFMA tu x mudahh…rifdean juara IFMA 4 kali 🔥🔥
2026-06-24 09:26:08
7
Javes :
rasanya kalau nadaka ni kena penumbuk berat dean ni .comfirm nakada kena count.
2026-08-09 13:21:23
0
GOTEN :
ทรงมวยมันดีก็จริง แต่ไม่เคยเจอคนแบบนาดากะก็ไม่ไหว
2026-06-26 00:19:21
0
jay dee :
lawan top 2 ato 3 duluan sblm champ. Masih terlalu awal deh.. paling tidak bisa lawan Elijah king Muay Thai Indonesia. jika menang baru bisa vs nadaka kerna level Elijah adalah nadaka