@userr_hensem: Still a dream fight... for now 👀🔥 But I truly believe Rifdean Masdor will be the first fighter to defeat Nadaka in ONE Championship and bring the belt back to Malaysia ❤️‍🔥🇲🇾🏆 #userr_hensem #rifdeanmasdor #onechampionship @Rifdean

أنغكو
أنغكو
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 23 June 2026 14:03:22 GMT
612668
39238
334
2221

Music

Download

Comments

zatt_264
𝓻 𝓲 𝓽 𝓱 𝓱 🫀 :
kalau nadaka kalah dia malu sebab dia dh 10 juara dunia, klau dean klh dia x malu sbb dia lwn juara dunia
2026-06-24 02:07:44
1562
ferdzwith1
Cartenoir :
kalau fight ni aku bagi rate 30% untuk rifdean and 70% untuk nadaka. sebab apa? sebab gelar juara bukan gelar semata mata
2026-06-23 21:04:39
702
hzq_dnl
haziq skywalker :
nadaka patut jumpa aku dulu baru rifdean
2026-06-24 06:26:57
154
mael19998
Mael :
Dean blum pernah main 5 round nadaka sdh pernah main 5 round aku rasa kalau dean dk bolh k.o kn nadaka di round 2 atau 3 nadaka akan menang poin
2026-06-23 22:45:56
89
kunoita
marshal :
ni masdor kayak Nelson njir, kayak gk jago tapi jago ngerti gk sih?
2026-06-24 01:18:14
131
rendiorto199
tb :
jauh lagi tu nadaka speed padu
2026-06-24 02:43:05
23
selhan42
Telebs :
Counter nya
2026-06-26 06:18:06
19
qib3lg
cipet :
tktau la mcm mne rmai org ckp dean akan menang, sebb bgi aku level dean dngn nadaka terlalu jauh lagi, konfem jdi mcm jojo vs shimon (jngn kecam, sekadar kongsi pendapat)
2026-06-24 07:53:47
13
n1k01
n i k o :
nadaka banyak main kaki.. risau jadi mcm jojo vs shimon ja
2026-06-24 04:49:54
29
amrlnjmi
𝓜𝓲𝓻𝓾𝓵 𝓝🖤 :
10x World Champ Vs 4x World Champ Seruuuuu 🔥 ALL IN 🇲🇾
2026-06-24 04:14:11
9
nattaphatogard
@🙇 :
คนละระดับ
2026-06-23 23:56:16
25
mr.ijal1
Mr Ijal :
Aku rse style fight nadaka xboleh menang lawan style fight rifdean..nadaka xkn mampu berlari spnjang fight,Sbb rifdean bijak cari ruang dan defend..aku yakin sngt dean akn dpt bawa balik belt ke malaysia xlama lagi..
2026-06-24 02:51:59
18
.iskandarz
Oneday :
Power ko dean,power point nadaka
2026-06-23 19:47:27
7
tletitle6
กินแต่ไก่ :
เอาแบบไม่อวยยังห่างเยอะมากเลย
2026-06-24 06:39:12
13
meowo9999
juan :
gua indo all in rifdean sih, mau kalah atau menang dia dapat pengalaman lawan fighter bagus
2026-06-25 02:42:45
14
syafiqknot
Ejen01 :
Gw lagi layak jumpa nadaka
2026-06-24 04:48:22
7
spiderboyy22
‍‍່ ‍ :
rifdean sama Alif fighter Malay yang gua suka liat fightnya+ respect orangnya
2026-08-01 07:42:41
7
ikyyky_1
𝐾𝑦🎱 :
Ya ramai yang tahu level Nadaka tapi di atas ring kita tak tahu sebab rezeki masing² Rifdean pun padu juga sebagai rakyat Malaysia kite kena support fighter Malaysia bagi semangat insyaallah dean boleh kalahkan nadaka
2026-06-24 00:24:17
28
mamatnozzo
Aiman :
All in dean🔥👍.
2026-06-24 01:45:46
6
reeptsoul
ReepTsoul :
Harini baru org tau yang juara IFMA tu x mudahh…rifdean juara IFMA 4 kali 🔥🔥
2026-06-24 09:26:08
7
javesteruntai
Javes :
rasanya kalau nadaka ni kena penumbuk berat dean ni .comfirm nakada kena count.
2026-08-09 13:21:23
0
thinphat_lux7
GOTEN :
ทรงมวยมันดีก็จริง แต่ไม่เคยเจอคนแบบนาดากะก็ไม่ไหว
2026-06-26 00:19:21
0
jaydee111111
jay dee :
lawan top 2 ato 3 duluan sblm champ. Masih terlalu awal deh.. paling tidak bisa lawan Elijah king Muay Thai Indonesia. jika menang baru bisa vs nadaka kerna level Elijah adalah nadaka
2026-06-26 17:38:54
2
_tobirama____
Thanarkit :
สำหรับผมนะรุ่นนี้ นาดากะลอยตัวมาก ยังไม่มีใครใกล้เคียงเลยขนาดตอนแรกผมลุ้นตรงชัยน้อยบีหนักๆน่าจะไม่รอด สรุปก็ยังเหมือนกับทุกคน
2026-06-24 09:55:27
2
haikalfahrulzaky
haikalfahrulzaki :
100% ridean
2026-06-25 00:39:39
1
To see more videos from user @userr_hensem, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About