طب يجماعه لو انا شطوره ومش بعرف اركز اوي بس اي حد يشوفني يقولي ان مخي كويس بس انا ف النتيجه بتبقي وحشه لاني مش بذاكر اوي ف اعمل ايه ف تالته اعدادي لاني خايفه مدخلش ثانوي ؟
2026-06-24 03:13:35
2
𓂀 𝐴𝐹𝑁𝐴𝑁𓂀 :
طيب نصيحه الي داخل ثانوي
2026-06-23 15:16:17
6
بٌيِرٓيُ🪭 :
بجد شكرا انا داخله تالته اعدادي و خايفه جدا و انت بجد خالتيني مخافش من السانه دي
2026-06-23 21:03:57
3
. :
بس بيكون في ظلم في الدرجات
2026-06-24 12:17:29
1
11:11 :
ي جماعه تالته اعدادي زي اي سنه بس اهاليكوا هما
الي بيقولوكوا كدا علشان تذاكورا وي تحيبوا مجموع
وي كمان والله لو محدش ذاكر في الترم الاول والله
كمان مره مش هيعرف يعوض في الترم التاني
وي كمان الي عايز يذاكر يذاكر المواد الي هيا حفظ زي الدراسات وي العلوم وي العربي الي هوا القراءه وي النصوص يحفظ بليل وي برجال عدم فتح الموبايل أثناء المذاكره وي كمان متخليش مجموع الترم الاول يؤثر عليك في الترم التاني
دانت لا لازم تجتهد اكتر في الترم التاني لانه قصير وي ربنا يوفق الجميع انشآء الله🤲✨❤️🤍
2026-06-23 22:48:52
1
Farooha 🩷🎀 :
طيب نصيحه لتالتة ثانوي بقا
2026-06-23 15:55:46
1
Mahmoud Tamer :
ما فيش نصيحه للي دخل اولى ثانوي
2026-06-23 17:13:47
0
To see more videos from user @judysayed2, please go to the Tikwm
homepage.